اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 200

سعادتمند: باقرشهر آماده برگزاری با شکوه‌ راهپیمایی 22 بهمن است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر از آمادگی کامل این شهرداری برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن در باقرشهر خبر داد.

سعادتمند: باقرشهر آماده برگزاری با شکوه‌ راهپیمایی 22 بهمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش جمشید سعادتمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم کلیه واحدهای شهرداری جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و شهروندان آماده خدمت است. 

شهردار باقرشهر در ارتباط با اهمیت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در آخرین روز از دهه فجر هر سال و استقبال چشمگیر و حضور شعف‌انگیز نوجوانان و جوانان در کنار خانواده‌ها نشان‌دهنده پایبندی امت به آرما‌ن‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: در حقیقت حضور یکپارچه شهروندان فهیم و انقلابی باقرشهر در کنار مردم شهیدپرور ایران اسلامی، نشانه‌ای است از پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با خون پاک شهدایی که در این راه از اهدای جان خود نیز دریغ نکردند و شرکت پرشور آنان، مایه عزت و اقتدار اسلام است.

شهردار باقرشهر خاطرنشان کرد: مرور وقایع روزهای مبارزه با رژیم ستمکار طاغوت خاطرات تلخ و شیرینی را برای ما یادآوری می‌کند. بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی از مبارزات انقلابی مردم این مرز و بوم الگو گرفته و برضد رژیم‌های فاسد کشورهای خود قیام کرده‌اند و این نشان می‌دهد انقلاب ما در تاریخ جهان تأثیرگذار بوده است.

این گزارش حاکی است، مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال همانند سال‌های گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و شهروندان باقرشهر و امت حزب‌الله از ساعت 10 صبح روز یکشنبه از ابتدای بلوار سی متری امام خمینی (ره) تا مصلی بزرگ نماز جمعه باقرشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیلم/2462/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول