اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 121

پهلوان:حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری در دهه فجر سوادکوه، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

پهلوان:حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، موسی پهلوان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان سوادکوه با اشاره به تعبیر امام راحل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، گفت: امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز حکومت‌ الله بر جهان توصیف کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه به استفاده انقلاب اسلامی از آموزه‌های دینی و قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: امام با توکل به خداوند و با رشادت‌های جوانان انقلابی که شور را با شعور انقلابی به هم آمیختند به پیروزی رساندند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه افزود: تبعیت مردم از فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی و اهدای خون مردم متعهد برای پیروزی انقلاب اسلامی، تضمین‌کننده بارور شدن آن و الگویی برای تمام آزادی‌خواهان شد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی متنوع فرهنگی و هنری برای ایجاد یادآوری دوران انقلاب اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

پهلوان به برگزاری 40 برنامه محوری کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: اعضای این کمیته برنامه‌های اولیه خود برای گرامیداشت دهه فجر را ارائه کرده‌اند که در شهرستان سوادکوه در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، برخی از برنامه‌های محوری کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر سوادکوه را برشمرد و گفت: کرسی آزاداندیشی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه فرهنگی و عکس، نشست‌های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، همایش قرآن و فجر، جنگ شادی و جشن انقلاب برخی از برنامه‌های فرهنگی شهرستان سوادکوه است.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول