اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک ملی مطرح کرد

اضافه برداشت 4 هزار میلیارد ریالی از بانک ملی/یک ضامن برای دریافت تسهیلات 10 میلیونی‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: ضامن برای تسهیلات 10 میلیون تومانی بانک ملی صرفاً یک نفر است و این بانک در چارچوب ابلاغیه بانک مرکزی اقدام به پذیرش یک نفر ضامن می‌کند.

اضافه برداشت 4 هزار میلیارد ریالی از بانک ملی/یک ضامن برای دریافت تسهیلات 10 میلیونی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، فرشاد حیدری بعد از ظهر امروز در نشست بررسی تسهیلات سفر رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: بانک ملی تسهیلات 10 تا 12 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در استان براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی برای توسعه این خطه تأمین می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این تسهیلات 50 میلیارد ریالی موضوع طرح‌های گاز رسانی خراسان شمالی توسط این بانک تأمین خواهد شد.

حیدری با اشاره به ابلاغ 400 میلیارد ریال تسهیلات ریالی برای سایر طرح‌های صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: علاوه بر این بانک ملی ال.سی مربوط به اجرای پروژه راه آهن بجنورد ـ مشهد را بررسی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات ازدواج، مشاغل خانگی در استان نیز این آمادگی وجود دارد، آن را منوط به باز شدن سامانه بانک مرکزی و همچنین ابلاغ تسهیلات اعتباری عنوان کرد.

مدیرعامل بانک ملی با اشاره به اینکه نشست مشاغل خانگی از ابتدای امسال برگزار نشده و اخیراً با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار امیدواری کرد تا اعتبارات این بخش در هفته آینده به بانک ملی ابلاغ که متعاقب آن این تسهیلات با اولویت خراسان شمالی به این استان ابلاغ شود.

وی همچنین درباره درخواست مسئولان خراسان شمالی برای سرمایه‌گذاری بانک ملی در این استان اظهار کرد: باید توسعه در استان همه جانبه دیده و نباید تنها به سرمایه‌گذاری این بانک در برخی استان‌ها توجه شود.

مدیرعامل بانک ملی با اشاره به معرفی نماینده بانک مرکزی در خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا مشکلات مربوط به حوزه بانکداری سریع‌تر برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه سیاست بانک‌ها با توجه به شرایط موجود، رعایت مصارف به منابع است،‌ گفت: همان‌طور که برخی از استان‌های محروم به دنبال افزایش سهم استان خود بوده، بسیاری از استان‌های برخوردار نیز از دولت مصوباتی را داشته تا منابع آن استان‌ها در خود محل ارائه شود.

حیدری با بیان اینکه بانک ملی با این وجود توجه ویژه‌ای را به استان‌های غیر برخوردار به ویژه خراسان شمالی به خاطر سفر رهبری و وضعیت استان داشته است، افزود: اکنون مصارف بانک ملی در خراسان شمالی به طرز چشمگیری بیشتر از منابع آن است.

وی همچنین با انتقاد از اضافه برداشت‌های بانک‌ها از بانک ملی اظهار کرد: اضافه برداشت بانک‌ها از این بانک بیش از 400 هزار میلیارد ریال است و در این راستا نباید گشاده دستی شود.

مدیرعامل بانک ملی با تاکید بر کنترل هر چه بیشتر بر اضافه برداشت‌ها خاطرنشان کرد: با وجود این بانک ملی برای اجرای طرح‌های سفر رهبر انقلاب به استان اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/63001/‌ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول