اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه مدیریت عامل بانک مهر اقتصاد:

نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه مدیریت عامل بانک مهر اقتصاد گفت: نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی در کشور ضروری است.

نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش تجلیل از مشتریان کلیدی بانک مهر اقتصاد استان قزوین «شرکای ماندگار» با حضور مشتریان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

این همایش با شعار تکریم و تجلیل از مشتریان خوش حساب، مشتری ‌مداری و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان، قدردانی و تقدیر از مشتریان کلیدی در استان، شناسایی و درک بهتر نیازها و انتظارات آن ها و معرفی خدمات و محصولات به طور اختصاصی و مؤثر برای مشتریان کلیدی برگزار شد.

حسین امینی رئیس حوزه مدیریت عامل بانک مهر اقتصاد در این مراسم با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی در کشور ضروری است، گفت: توسعه بانکداری اسلامی و همچنین اجرای دقیق قوانین بانکداری اسلامی باید در کشور مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تبدیل بانک مهر اقتصاد به بانکی پیش رو در ارائه خدمات بانکداری در کشور از طریق ارائه خدمات و محصولات نوین، چشم‌انداز این بانک تا سال 95 است.

امینی تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی را مهم‌ترین رسالت خود قرار داده و برای دست یابی به آن نیز تلاش می‌کند.

رئیس حوزه مدیریت عامل بانک مهر اقتصاد افزود: انطباق عملیات بانکی با موازین شرع، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام فقهی بانکداری بدون ربا، پرداخت مابه‌التفاوت سود علی‌الحساب و سود قطعی، نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی و تشکیل مراکز مشاوره فقهی از مهم‌ترین دستاوردهای بانکداری اسلامی در بانک مهر اقتصاد است.

وی ادامه داد: برای ارج نهادن به مشتریان بانک، باشگاه مشتریان بانک مهر اقتصاد در کشور تأسیس خواهد شد تا مشتریان بانک مهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

امینی تصریح کرد: باشگاه مشتریان، سامانه جامعی است که برای مشتریان عضو در حوزه تسهیلات، سپرده‌گذاری و انواع خدمات بانکی ارزش افزوده خاص ایجاد می‌کند.

در ادامه محمدتقی نوروزی مدیرکل شعب استان قزوین بیان داشت: سپرده‌های سرمایه‌گذاران در بانک مهر اقتصاد در راستای پیشرفت، تولید و رفاه مردم استان صرف خواهد شد و هدف اصلی بانک مهر اقتصاد در استان نیز حرکت در مسیر رونق استان از طریق منابع جذب شده است

وی تأکید کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد استان قزوین از تحصیلات عالیه مرتبط با حوزه فعالیت خود برخوردار هستند.

مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین یادآور شد: حمایت مسئولان و اعتماد مردم مهم‌ترین پشتوانه بانک مهر اقتصاد در استان قزوین به شمار می‌آید.

انتهای پیام/77002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول