اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22بهمن امسال صورت می‌گیرد

راه‌اندازی بانک اطلاعات حقوقی پرونده‌های منابع طبیعی اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: 22 بهمن ماه امسال بانک اطلاعات حقوقی پرونده‌های منابع طبیعی استان در این یگان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بانک اطلاعات حقوقی پرونده‌های منابع طبیعی اصفهان

ابراهیم شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه‌های طبیعی ملی یک وظیفه همگانی تلقی می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته نرم‌افزار بانک اطلاعات حقوقی مرکز کنترل و فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان با پیگیری‌های مستمر و مداوم خریداری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از شهریور ماه سال گذشته با وجود مشکلات متعدد اطلاعات پرونده‌های حقوقی منابع طبیعی استان توسط نیرو‌های فعال این یگان و ادارات حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های استان استخراج شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان به زمان راه‌اندازی و بهره‌برداری از بانک اطلاعات حقوقی این یگان اشاره و تصریح کرد: 22 بهمن ماه امسال بانک اطلاعات حقوقی پرونده‌های منابع طبیعی استان در این یگان راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این بانک با اعتباری حدود 48 میلیون راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: 10 هزار و 528 نفر ساعت کار در راستای تکمیل و ثبت اطلاعات حقوقی 42 هزار پرونده منابع و عرصه‌های طبیعی ادارات منابع طبیعی و آبخیز‌داری شهرستان‌های استان انجام شده است.

شریفی با بیان اینکه این اطلاعات به‌روز‌رسانی و در سیستم نرم‌افزار بانک اطلاعات حقوقی پرونده‌های منابع طبیعی استان ثبت شده است، تأکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه به جرائم صورت گرفته در عرصه‌ها و منابع طبیعی استان با جدیت و به صورت مستمر رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این بانک اطلاعاتی در راستای تسهیل در پیگیری و تعیین وضعیت پرونده‌های مطروحه در محاکم قضایی راه‌اندازی می‌شود، افزود: راه‌اندازی این سامانه نقش موثری در راستای مدیریت حقوقی بر عرصه‌های منابع طبیعی استان دارد.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول