اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم مطرح کرد

جشنواره فیلم فجر گامی به سوی سینمای دینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان قم گفت: اکران فیلم‌های ارزشی جشنواره فیلم فجر می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد سینمای دینی داشته باشد.

جشنواره فیلم فجر گامی به سوی سینمای دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در استان قم، بهرام محمدی‌نیا پس از حضور در جشنواره فیلم فجر با عاطفی دانستن فیلم گهواره‌ای برای مادر بیان کرد: این فیلم برای من که مادرم را با اوصافی که در این فیلم بیان شده است از دست دادم بسیار تاثر برانگیز بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را در شهرستان‌ها پس از اکران در تهران کاری بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: این کار بسیار فرهنگی است و به پیشرفت هنر سینما در استان‌ها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قم سطح توقع بیننده را از سینما و تلویزیون بالا می‌برد تصریح کرد: با اکران فیلم‌های جشنواره‌ای تولید فیلم‌های سینمایی افزایش خواهد یافت.

محمدی‌نیا با تاکید بر اینکه فیلم‌هایی که در استان قم اکران شده فیلم‌های ارزشی است ابراز داشت: فیلم گهواره‌ای برای مادر روایت‌گر آیات و روایات قرآن کریم بود و تقدیس مقام مادر را به مخاطب نشان می‌داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم ادامه داد: اکران فیلم‌های ارزشی جشنواره فیلم فجر می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد سینمای دینی داشته باشد. 

محمدی‌نیا با مفید ارزیابی کردن اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر گفت: با وجود اینکه برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در قم صورت می‌گیرد ولی اکران فیلم‌ها با استقبال شایانی مواجه شده است.

وی تاکید کرد: در صورتی که فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در نقطه‌ای بهتر از شهر اکران می‌شد استقبال‌ بسیار بیشتر بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم ادامه داد: صدا و سیما در تبلیغات برگزاری جشنواره فیلم فجر گام‌های شایسته‌ای برداشته است ولی نباید تبلیغات این جشنواره به صدا و سیما ختم شود بلکه باید مسئولان تبلیغاتشان را گسترده‌تر کنند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول