اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

مردم‌داری مهم‌ترین ویژگی سران در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مردم‌داری مهم‌ترین ویژگی سران در نظام‌های اسلامی است به طوری که مسئولان باید در این سمت و سو گام بردارند.

مردم‌داری مهم‌ترین ویژگی سران در نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در دهه فجر قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: هر ملتی بیش از آنکه به درآمد، صنعت و امثال آن بیندیشند به میزان دلسوزی و مردم‌داری مقامات و مسئولان توجه می‌کنند بنابراین ملت ایران اسلامی در شرایط کنونی به دلسوزی و همدلی مسئولان نیاز دارند که نباید از آن غفلت شود.

وی با بیان اینکه وفاق و همدلی آینده ایران اسلامی را درخشان‌تر می‌کند، افزود: چنانچه در جامعه وفاق و همدلی ایجاد شود و مردم به این سمت و سو گام بردارند آینده‌ای دلنشین برای کشورمان رقم می‌خورد به طوری که هر روز و هر لحظه بر عزت ملت کشورمان افزوده شده و آوازه ملت بزرگ ایران اسلامی در سراسر جهان می‌پیچد.

امام جمعه شاهین‌دژ بر لزوم همدلی مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت: چنانچه اتحاد و همبستگی بین ملت و مقامات کشور بیشتر شود توفیق‌های روزافزون به دست می‌آید، اینکه مسئولان خودشان را بالاتر و برتر از آحاد جامعه تصور کنند بیشتر از تورم و تحریم مردم را رنج می‌دهد بنابراین لازم است مسئولان و مدیران روحیه مردم‌داری را در خود تقویت کنند زیرا در این صورت مانند سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی همچنان همراهی مردم را خواهند داشت.

باقری توجه ویژه به مناطق محروم کشور به ویژه آذربایجان غربی را مورد تاکید قرار داد و افزود: شاهین‌دژ یکی از شهرستان‌های کوهستانی کشور قلمداد شده و در آن زمینی برای کشت و زرع وجود ندارد، تاکنون واحد صنعتی و کارخانه عظیمی نیز در این منطقه احداث نشده بنابراین لازم است به چنین مناطقی بیشتر توجه شود و در این راستا سرمایه‌گذار هم جذب شود.

امام جمعه شاهین‌دژ مسئولان را به همکاری و تشریک مساعی دعوت کرد و بیان داشت: مقامات باید از  رسانه‌ای کردن اختلافات شخصی به طور جدی پرهیز کنند تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این مسائل سوء‌استفاده نکرده و بهره‌برداری سیاسی نکنند.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول