اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی:

دشمن می‌خواهد مانع از استمرار نظام اسلامی شود

خبرگزاری فارس: معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با تحریم و فشار علیه نظام اسلامی، می‌خواهند مانع از استمرار حیات جمهوری اسلامی شوند.

دشمن می‌خواهد مانع از استمرار نظام اسلامی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین مظفر، در جمع مردم در مسجد میرزاتقی همدان با بیان اینکه در ایام دهه فجر قرار داریم، اظهار داشت: خدا به همه ما دستور داده که روزهای الهی را گرامی بداریم و همه روزها خدایی است اما روزهایی که برای ملتی مایه خیر و برکت است و مردمی را از ذلت به اوج عزت رسانده یوم‌الله است.

وی ادامه داد: در چنین ایامی امام راحل و بزرگ بعد از 14 سال دوری و تبعید به ایران اسلامی بازگشت و منشأ انقلابی بزرگ شد و معجزه بزرگ الهی را با ایجاد نظام اسلامی انجام داد.

معاون نظارت رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در عزتمند کردن دوباره اسلام در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل توانست با انقلاب خود اسلام را وارد عرصه سیاسی و اجتماعی کشور کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: در زمان غیبت امام معصوم، ولی فقیه جانشین ایشان است که رهبری در رأس نظام اسلامی این وظیفه را بر عهده دارد.

مظفر اضافه کرد: از نظر آموزه‌های اسلام فرامین ولی فقیه فرامین و دستورات امام زمان است و هیچ تفاوتی در فرمان‌های او با امام عصر وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود به تشکیل نظام اسلامی بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت اشاره کرد و یادآور شد: ترکیب دوگانه جمهوریت و اسلامیت، همان اصل تئوکراسی یعنی خداگرایی و انسان‌گرایی در جهان نو و بی‌بدیل است.

معاون نظارت رییس مجلس شورای اسلامی به نظام‌های دیکتاتور منطقه و خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: نظام‌های حکومتی در خلیج فارس با عنوان اسلام حکومت می‌کنند اما همه آمریکایی و زیر سلطه مستکبران هستند و از وحی الهی بهره‌ای نبرده و در دست سلاطین موروثی اداره می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه افراد مذهبی نام حکومت اسلامی و نخبگان لیبرال نام جمهوری دموکراتیک را عنوان می‌کردند افزود: امام(ره) با هوشیاری و آینده‌نگری که داشتند هیچ کدام از این اسامی را نپذیرفتند بلکه مردم و دین را با هم خواستند و بدین ترتیب جمهوری اسلامی شکل گرفت.

مظفر ادامه داد: برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی باید تمام سختی‌ها و فشارها را تحمل کنیم تا انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه مسلمان نسبت به مسائل اجتماعی خود مسئول است گفت: انسان‌ها نسبت به مسائل و اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و باید خواهان دگرگونی و تغییر وضعیت شوند و این خواسته منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: هر تهدید و تحریمی که علیه نظام اسلامی اعمال شد، جمهوری اسلامی بارورتر، شکوفاتر و توانمندتر از گذشته شد.

وی با بیان اینکه انتخابات جشن مردمسالاری، حضور و مشارکت مردم در انتخابات است افزود: مشارکت مردم در انتخابات در ایران بیش از 80 درصد است و از مدعیان دموکراسی در جهان که مشارکت مردم در انتخابات را از اصول دموکراسی می‌دانند جلوتر هستیم.

مظفر در ادامه با اشاره به تحریم‌ها اضافه کرد: دشمنان به علت عدم تأمین منافع استکباری خود در ایران این همه هجمه به نظام اسلامی را شروع کرده و می‌خواهند مانع از استمرار حیات آن شوند.

وی در پایان گفت: در شرایط کنونی کشور نیازمند تشکیل دولتی با مشارکت مجموعه نخبگان سیاسی برای تشکیل دولت مقتدر هستیم.

انتهای پیام/89019/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول