اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد:

تعالی‌بخشی نظام اسلامی در گرو دانش‌افزایی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: تعالی‌بخشی نظام اسلامی در گرو دانش‌افزایی و تبعیت از رهبری است.

تعالی‌بخشی نظام اسلامی در گرو دانش‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، جعفر دهبانی‌بصیر ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در مجتمع آموزشی و پرورشی خلیج فارس شهر اسدآباد اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور دستاوردهای انقلابی ارزشمند است که نوجوانان باید قدردان باشند و بتوانند از آن صیانت کنند.

وی با اشاره اینکه امروز در آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با آرمان‌های امام خمینی، خون پاک شهدا و مقام معظم رهبری پیمان ببندیم، تصریح کرد: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و رهنمودها و آرمان‌های امام راحل است که باید برای پاسداری و پاسداشت از این انقلاب پایبند به نظام و آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری باشیم.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از عوامل شکل‌گیری انقلاب خواند و گفت: در رژیم گذشته استقلال هیچ معنایی نداشت و سرنوشت در سفارتخانه‌های دیگر رقم می خورد و نخست وزیر، وزیر و مدیران توسط استکبار تعیین می‌شدند.

وی خطاب به دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: امروز شما دانش‌آموزان باید مقتدرانه در مدارس به تعالی بخشیدن نظام و انقلاب توجه ویژه داشته باشید چرا که ما امروز پرچمدار نهضتی هستیم که قطعاً متصل به نهضت جهانی ولی عصر (عج) است.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول