اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

اقتدار نظام اسلامی در دنیا جلوه‌گر است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: امروز به برکت خون شهدا اقتدار نظام اسلامی در سطح دنیا جلوه‌گر است.

اقتدار نظام اسلامی در دنیا جلوه‌گر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان این شهرستان اظهار کرد: اینک بیش از هر زمان دیگر شاهد اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیا هستیم.

وی افزود: این اقتدار با جانفشانی شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس و حضور یکپارچه مردم در عرصه‌های مختلف با رهبری‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری رقم خورده است.

احمدی‌بیغش اظهار کرد: مردم همواره نشان داده‌اند که در پای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بوده و هیچ‌گاه از این ارزش‌ها کوتاه نخواهند آمد.

وی نقش زنان و مادران را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بی‌تردید مادران و زنان کشور در ایجاد و حفظ این اقتدار و عزت تأثیر بسیار زیادی داشته‌اند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ایران اسلامی نیمی از نقش آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌های جوانان را در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس مرهون تربیت  مادران و شیر زنان این سرزمین می‌داند.

وی افزود: نظام اسلامی راه پرافتخار و با صلابت خود را با اقتدار خواهد پیمود و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: به همین مناسبت 20هزار برنامه در دو هزار آموزشگاه استان طی دهه مبارک فجر به اجرا در خواهد آمد.

محمد وحیدی مهم‌ترین اهداف برنامه‌های دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش را تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای نظام  برای نسل چهارم انقلاب اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با پرورش نیروهای جوان، تحصیل کرده و نخبه نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و رسیدن به قله‌های خودکفایی داشته است.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول