اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد

نظام سلطه‌ در پی مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه در پی ایجاد و حمایت از اسلام‌های قلابی، برای مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی است.

نظام سلطه‌ در پی مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، احمد علیرضابیگی عصر امروز در اجتماع مردم روستای «مرکید» در مسجد جامع این بخش در شهرستان مرند تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری تقابل تفکر سازش با‌ آمریکا و ایستادگی است .وی افزود: در این راستا شاهد این واقعیت هستیم که یک روز اسلام طالبانی با برداشت‌های غیرمنطقی از مقوله دین، مورد حمایت دشمن قرار می‌گیرد و روز دیگر سلفی‌گرایان سوری، از سوی سران غربی تجهیز و پشتیبانی می‌شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین تحولات منطقه گفت: سلفی‌های سوری، ظاهراً در افغانستان با آمریکا درگیر هستند اما به صرف این که حکومت سوریه، در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است؛ با همراهی کشورهای عربی، در خاک این کشور، دست به جنایات تکان دهنده می‌زنند.

علیرضابیگی اظهار کرد: غرب تلاش می‌کند چهره‌ای چرکین و خشن از اسلام معرفی کند و در این راه، تمام امکانات خود را به کار گرفته است.

القای شبهات دینی و اعتقادی را از جمله حربه‌های دشمن در جنگ نرم است

وی القای شبهات دینی و اعتقادی را از جمله حربه‌های دشمن در جنگ نرم خواند و افزود: مکاتب مادی با مطرح کردن این تئوری که دین، مربوط به درون انسان‌هاست و قابلیت ظهور و بروز در جامعه را ندارد؛ در پی خنثی کردن جنبش‌های اسلامی منطقه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی، با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و استمرار در طول 33 سال حیات پربرکت خود، ثابت کرد که دین، می‌تواند شئونات و روابط مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را به خوبی مدیریت کرده و حتی این رویکرد را به عنوان الگو، به آن سوی مرزها نیز صادر کند.

علیرضابیگی گفت: عظمت و شوکت انقلاب اسلامی در این اصل است که امام خمینی (ره) در جایگاه یک مجاهد، رهبر و عالم دینی، با تکیه بر آموزه‌های اعتقادی و مذهبی، رژیم شاه را که از حمایت قدرت‌های مطرح جهانی بر خوردار بود، به خاک مذلت نشاند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:  انقلاب اسلامی منافع نظام سلطه را در تمام نقطه‌های جهان به خطر انداخته است؛ از همین رو در بیشتر انتخابات‌های منطقه شاهد این واقعیت هستیم که همواره، پیروزی از آن گروه‌های اسلامگرا است و این، از تاثیرات فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.

راهپیمایی 22 بهمن مشق انتخابات ریاست جمهوری است

وی با تاکید بر حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن همواره در رصد دشمن قرار دارد و امسال این راهپیمایی، به عنوان مشق انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مطرح بوده و از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

انتخابات ریاست جمهوری تقابل تفکر سازش با‌ آمریکا و ایستادگی است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای دقت در اظهارنظرهای مختلف اظهار داشت:  مباحث انحرافی از قبیل «انتخابات آزاد» از طرف کسانی مطرح می‌شود که امروز در معرض حمایت مردم نیستند.

علیرضابیگی تاکید کرد: این افراد باید پاسخگوی این سئوال باشند که چرا در مقطعی که از طرف مردم انتخاب شده بودند؛ صحبت از انتخاب آزاد نمی‌کردند.

وی با بیان این که در آستانه انتخابات تقابل دو نوع طرز تفکر در جریانات سیاسی کشور مشهود است؛ تصریح کرد: تفکر نوع اول با رویکرد سازش و توافق با آمریکا، وارد شده و در صورت لزوم، حتی ارزش‌های اعتقادی و دینی ملت ایران را نیز تسلیم دشمن می‌کند؛ و در مقابل، تفکر نوع دوم راز سعادت و پیشرفت ایران اسلامی را در مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن می‌داند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: ملت ایران در خرداد 84 پیام مهمی را به جهانیان صادر کردند؛ اما این پیام به بهانه‌های واهی، مورد انکار صاحبان قدرت واقع شد؛ با این حال این پیام در خرداد 88 بار دیگر از سوی مردم صادر شد و باز هم مورد انکار جویندگان قدرت قرار گرفت.

علیرضابیگی تاکید کرد: پیام حماسی ملت ایران، در خرداد 92 با طنینی رسا صادر خواهد شد و مسیر استقلال، شوکت و عظمت اسلام را ترسیم خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 375 پروژه عمرانی در استان آذربایجان شرقی، همزمان با دهه فجر یادآور شد: این نشاط و پویایی در حوزه عمران و آبادی کشور، در جای جای کشورمان بارز بوده و نشان دهنده تفکر انقلاب اسلامی در فراهم کردن فرصت های عادلانه معیشت و زندگی است.

انتهای پیام/60002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول