اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

بیمه‌های کارگران ساختمانی موجب اعتراضات مردمی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: بیمه‌های کارگران ساختمانی شهرداری آبپخش تا مدت زیادی به تامین اجتماعی ارسال می‌شد و این امر هزینه‌‌های زیادی به مردم تحمیل کرده بود و اعتراضات مردمی را به‌دنبال داشت.

بیمه‌های کارگران ساختمانی موجب اعتراضات مردمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سیدمحمود موسوی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شعب اقماری تامین اجتماعی استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: دهه فجر در تاریخ ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و این ایام یادآور ایستادگی و پیروزی حق علیه باطل است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداری آبپخش با همکاری شعبه تامین اجتماعی شهرستان دشتستان و شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش گام‌های ارزشمندی در پرداخت بدهی‌های معوق خود به تامین اجتماعی برداشته و از بخشودگی جرائم که شاهد اعمال آن بودیم بهره‌مند شده است.

موسوی با اشاره به تعامل بالای شهرداری آبپخش و تامین اجتماعی، بیان داشت: تعامل‌ خوبی بین شهرداری آبپخش و مجموعه تامین اجتماعی در سطح استان و شهرستان وجود دارد و این تعامل در پیشبرد اهداف و مشترکات نقش مهمی ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: تعاملات بین دستگاهی شهرداری و تامین اجتماعی نتایج ارزنده‌ای به دنبال داشته و خیل عظیمی از مشکلات بیمه‌ای تامین اجتماعی برطرف شده است.

این مسئول در ارتباط با بیمه‌های ساختمانی شهرداری آبپخش اذعان داشت: بیمه‌های کارگران ساختمانی شهرداری آبپخش تا مدت زیادی به تامین اجتماعی ارسال می‌شد و این امر هزینه‌‌های زیادی به مردم تحمیل کرده بود و اعتراضات مردمی را به‌دنبال داشت.

شهردار آبپخش عنوان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش برای رفع مشکلات مردمی مصوبه‌هایی در این زمینه داشته و شهرداری را موظف کرده که بیمه‌های ساختمانی به‌منظور صدور پروانه ساخت را به بیمه‌های شخصی فعال در سطح شهر ارسال کند و ما هم‌اکنون بر این اساس عمل می‌کنیم.

موسوی با تاکید بر رضایت مردم از این مصوبه، ابراز داشت: عملکرد جدید شهرداری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر آبپخش رضایت عمومی شهروندان را به‌دنبال داشته و هزینه‌های شهروندان را به میزان زیادی کاهش داده است.

وی افزود: در مکاتباتی که در این خصوص بین شهرداری و تامین اجتماعی وجود داشته نیز توضیحات لازم را ارائه کرده و این مسائل را تشریح کرده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول