اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سینما آزادی و فرهنگ کرمانشاه

زمان نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد‌

خبرگزاری فارس: زمان نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینما آزادی و فرهنگ کرمانشاه اعلام شد.

زمان نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد‌

خسرو تمری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینما آزادی شهر کرمانشاه در تاریخ 14 تا 24 بهمن ماه سال‌ جاری اظهار داشت: روز شنبه مورخ 14 بهمن ماه سال‌جاری فیلم‌های تابستان طولانی، آفتاب مهتاب زمین و روز روشن نمایش داده می‌شود و در روز یک‌شنبه مورخ 15 بهمن ماه فیلم‌های او خوب سنگ می‌زند، اشیاء از آن‌چه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند و ابرهای ارغوانی برای تماشای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

تمری نمایش فیلم‌های مروارید، دل بی‌قرار و گام‌های شیدایی را در تاریخ 16 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: برلین 7-، بزرگ مرد کوچک و گهواره‌ای برای مادر فیلم‌هایی هستند که در تاریخ 17 بهمن ماه سال‌جاری نمایش داده می‌شوند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه افزود: فیلم‌های خاکستر و برف، ساکن خانه چوبی و یک دو سه...پنج در تاریخ 18 بهمن ماه و فیلم‌های تنهای تنهای تنها، بشارت به یک شهروند هزاره سوم و ترنج در تاریخ 19 بهمن ماه و فیلم‌های زیباتر از زندگی، عملیات مهد کودک و عقاب صحرا در تاریخ 20 بهمن ماه آمده نمایش برای تماشاگران است.

تمری از فیلم‌های قصه عشق پدرم، سر به مهر و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به‌عنوان فیلم‌هایی یاد کرد که در تاریخ 21 بهمن ماه نمایش داده می‌شوند و ادامه داد: فیلم‌های ابرهای ارغوانی، تابستان طولانی و از تهران تا بهشت در تاریخ 22 بهمن ماه و فیلم‌های گهواره‌ای برای مادر، برلین7- و فرزند چهارم در تاریخ 23 بهمن ماه و آفتاب مهتاب زمین، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند و استرداد در تاریخ 24 بهمن ماه آماده نمایش است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه سانس‌های نمایش فیلم‌ها در این ایام را در سه نوبت اعلام کرد و گفت: این سانس‌ها هر روز از ساعت 16 تا 18، 18 تا 20 و 20 تا 22 هستند.

وی درباره نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ شهر کرمانشاه در تاریخ 14 تا 24 بهمن ماه سال‌جاری بیان داشت: روز روشن، تابستان طولانی و آفتاب مهتاب زمین در تاریخ 14 بهمن ماه سال‌جاری و ابرهای ارغوانی، او خوب سنگ می‌زند و اشیاء از آن‌چه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند در تاریخ 15 بهمن ماه به نمایش در می‌آید.

تمری تاکید کرد: گام‌های شیدایی، مروارید و دل بی‌قرار در تاریخ 16 بهمن ماه و گهواره‌ای برای مادر، برلین7- و بزرگ مرد کوچک در تاریخ 17 بهمن ماه و یک دو سه...پنج، خاکستر و برف و ساکن خانه چوبی در تاریخ 18 بهمن ماه و ترنج، تنهای تنهای تنها و بشارت به یک شهروند هزاره سوم در تاریخ 19 بهمن ماه به روی پرده می‌رود.

وی علاقمندان را دعوت کرد فیلم‌های عقاب صحرا، زیباتر از زندگی و عملیات مهد کودک در تاریخ 20 بهمن ماه و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، قصه عشق پدرم و سر به مهر در تاریخ 21 بهمن ماه را تماشا کنند.

تمری اظهار داشت: فیلم‌های از تهران تا بهشت، ابرهای ارغوانی و تابستان طولانی در تاریخ 22 بهمن ماه و فرزند چهارم، گهواره‌ای برای مادر و برلین 7- در تاریخ 23 بهمن ماه و استرداد، آفتاب مهتاب زمین و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند در تاریخ 24 بهمن ماه سال‌جاری برای تماشای علاقمندان به‌روی پرده می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: سانس‌های نمایش فیلم‌ها در این ایام در سه نوبت هر روز در ساعات 17 تا 19، 19 تا 21 و 21 تا 23 می‌باشد.

انتهای‌پیام/2700/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول