اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد همدان خبر داد

پوشش 24 هزار نفری جشنواره فیلم فجر در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره فیلم فجر در همدان 24 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

پوشش 24 هزار نفری جشنواره فیلم فجر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر با پوشش 24 هزار نفری مردم و نمایش 27 فیلم به مدت 10 روز شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هفت استان کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر در استان‌های گلستان، قزوین، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، همدان و فارس برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: هر کدام از این استان‌ها مهمان‌هایی هم از استان‌های دیگر دارند که استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام و مرکزی مهمان‌های استان همدان در جشنواره فیلم فجر هستند.

وی به توزیع هدیه رسانه‌های تصویری در بین مردم اشاره و عنوان کرد: در طول ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر 6 هزار بسته هدایای رسانه‌های تصویری را در بین مردم توزیع خواهیم کرد.

بیات تأکید کرد: برنامه‌ها و ظرفیت‌ها در استان مشخص شده و این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای استان همدان است تا قابلیت خود را برای اجرای جشنواره فیلم فجر در کشور به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط تقاضای همکاری داریم تا نسبت به اطلاع‌رسانی در بین مردم استان بتوانیم موفق عمل کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی تئاتر استان اشاره و تأکید کرد: در طول برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر استان همدان 120 هزار نفر مهمان در طول برگزاری جشنواره بودند.

وی ادامه داد: برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی تئاتر استان همدان نشان داد که استان همدان ظرفیت خوبی برای برگزاری این چنین برنامه‌هایی دارد.

بیات به ویژگی دیگر جشنواره تئاتر استان همدان اشاره و تصریح کرد: همدلی و وفاق و هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه از ویژگی‌های خوب این جشنواره بود که فضای نشاط و شادمانی را در استان ایجاد کرد.

وی اذعان کرد: از شاخص‌ترین ویژگی برگزاری جشنواره برگزاری مراسم افتتاحیه در حاشیه شهر بود که در این مدت هیچ اعتراضی به ارشاد صورت نگرفت.

در ادامه جلسه از تمام مدیران ادارات استان که در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر هماهنگی و همکاری داشتند تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول