اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با طرحی هنرمند رفسنجانی

پوستر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان ‌در سالن نیلوفر سینما امین رفسنجان رونمایی شد.

پوستر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان، پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سالن نیلوفر سینما امین رفسنجان رونمایی شد.

علی‌اکبر پور‌محمدی فرماندار رفسنجان دراین آیین به نیازهای شهرستان برای انجام کارهای بزرگ اشاره و بیان داشت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در رفسنجان از کارهای بزرگی بود که برای میزبانی آن تلاش‌های زیادی شد.

وی تصریح کرد: در جنوب شرق کشور تنها میزبان جشنواره فیلم فجر رفسنجان است و باید تمام تلاش خودرا برای بالابردن کیفیت و کمیت برنامه‌ها انجام دهیم.

پور‌محمدی خاطر‌نشان کرد: چند سالن مناسب در رفسنجان در حال ساخت است که با طرح‌های جدید در سال آینده مقدمات تئاتر فجر را فراهم می‌کنیم.

وی به برنامه‌ریزی برای مسابقات فرهنگی مانند مسابقه عکاسی و صنایع دستی اشاره کرد و افزود: هر چه در توان داریم انجام می‌دهیم تا با حرکت‌های فرهنگی تحولات خوبی در شهرستان ایجاد کنیم.

پورمحمدی رضایت مردم را مهم دانست و ابراز داشت: چگونگی استفاده مردم از این رویداد فرهنگی مهم است و سعی می‌شود شهروندان از آن استفاده لازم را ببرند.

به گزارش فارس، پوستر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان توسط مظفر عارف هنرمند رفسنجان طراحی شده است.

انتهای پیام/80016/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول