اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر در روزهای 14 تا 24 بهمن ماه سال‌جاری برای نخستین بار در کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود

خسرو تمری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری مطلوب جشنواره فیلم فجر نیازمند همراهی رسانه‌ها است.

تمری از برگزاری جشنواره فیلم فجر در روزهای 14 تا 24 بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: فیلم‌های این جشنواره در کرمانشاه به مدت 11 روز در کرمانشاه نمایش داده می‌شود.

وی گفت: جشنواره فیلم فجر رویداد مهم فرهنگی استان کرمانشاه در ایام دهه فجر است و نکته قابل توجه اینکه این جشنواره برای نخستین بار است که در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

تمری افزود: باید از ظرفیت این جشنواره در قالب جشن‌های انقلاب نیز استفاده کنیم و مردم نیز در فضایی مملو از جشن‌های انقلاب از این فیلم‌ها دیدن کنند.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فیلم فجر کرمانشاه افزود: در شکل‌گیری این رویداد مهم فرهنگی بیش از هر چیز نقش رسانه‌ها از اولویت برخوردار است و رسانه‌ها نقش مهمی در  فضای تبلیغی جشنواره دارند.

وی تصریح کرد: بدون حمایت رسانه‌ها اعم از صدا و سیما و مطبوعات، برگزاری مطلوب برنامه‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی ممکن نیست و لذا تاکنون رسانه‌های استان با آگاهی به نقش و کارکرد فرهنگی که برای خود قائل هستند نقش مهمی در فرایند رشد توسعه فرهنگی استان داشته‌اند.

تمری تاکید کرد: اختتامیه این رخداد فرهنگی و هنری با حضور مقاماتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان در 25 بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود و در آن از بهترین فیلم از نگاه مردم، بهترین فیلم‌نامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین کارگردان تقدیر می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برنامه زمان‌بندی دقیق پخش فیلم‌ها و مکان آنها در روزهای آتی به‌صورت دقیق مشخص می‌شود و در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی مناسب صورت می‌گیرد.

گفتنی است، فیلم هیس دخترها که فریاد نمی‌زنند ساخته پوران درخشنده، کارگردان، نویسنده و پژوهشگر کرمانشاهی در این جشنواره اکران می‌شود و این کارگردان در نخستین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه به احتمال بسیار زیاد حاضر می‌شود. 

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول