اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

جشنواره فیلم فجر فرصت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی همدان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: جشنواره فیلم فجر فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی استان همدان است.

جشنواره فیلم فجر فرصت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جشنواره شعر یک فرصت طلایی و اتفاق بزرگ فرهنگی است که اگر مردم بتوانند از این برنامه‌ها به خوبی بهره‌مند بشوند اثربخشی فرهنگی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان همدان 24 هزار نفر را پوشش می‌دهد، عنوان کرد: برنامه‌های جانبی که مردم را به خود جلب می‌کند نشان از پوشش خوب این جشنواره در زمان خودش است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی شعر فجر تصریح کرد: شعر فجر در برگیرنده یک بخش از حوزه فرهنگی ما است که می‌توانیم به صورت سازمانی و به اقشار مختلف تعمیم بدهیم و اقشار مختلف نیز باید نهایت استفاده‌ را از این برنامه‌ها ببرند.

وی ادامه داد: جشنواره شعر در کنار فیلم فجر یک پدیده خاص فرهنگی است که اگر هر شخصی که دغدغه توسعه جامع استان را دارد باید از حداکثر قابلیت‌های استان برای برگزاری چنین برنامه‌هایی استفاده کند.

*ورزش قهرمانی به هیچ وجه نباید مانع ورزش همگانی شود

فامیل‌کریمی به جشنواره زمستانی و حضور قهرمانان ورزش‌های همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: ما امروزه نیازمند این هستیم که ورزش همگانی یک تکانی بخورد و این به معنای این نیست که ما مخالف ورزش قهرمانی هستیم اما ورزش قهرمانی به هیچ وجه نباید مانع ورزش همگانی ما بشود.

وی تأکید کرد: با توجه به بضاعت و توانایی‌هایمان باید نهایت بهره‌برداری را از جشنواره فیلم فجر داشته باشیم یک زمانی طرح موضوع و تجزیه و تحلیل آن آسان است اما در عمل خوب کار نمی‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به کار برای مردم اشاره و عنوان کرد: کار اگر برای مردم باشد به لحاظ اثربخشی برکتی را به دنبال خواهد داشت که تمام مسئولان باید به این موضوع دقت داشته باشند.

وی به بحث نشاط اجتماعی در بین مردم اشاره و یادآور شد: بحث نشاط اجتماعی به بخشی از شادی‌هایی مربوط می‌شود که مردم توأم با آرامش باید داشته باشند و این حق مردم است.

فامیل‌کریمی در پایان سخنانش با تأکید بر نیاز مردم به شادی گفت: حضور مردم در برنامه‌های شاد حتی در زمانی که بیشترین دغدغه‌ها را دارند نشان از نیاز مردم به شادی را می‌رساند.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول