اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اهر:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه‌تر خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه‌تر از هر سال خواهد بود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه‌تر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، سید تقی طه ظهر امروز در جلسه کمیته راهپیمایی دهه فجر، 22 بهمن را نماد وحدت، همدلی، عزت و عظمت ملت ایران در مواجهه با توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی است که به عنوان الگو برای جهان اسلام مطرح است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: مردم ایران مردمی وفادار و ولایی هستند که با تأکیدات مقام معظم رهبری با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی گفت: بسیجیان همگام با اقشار مختلف مردم از پایگاه‌های مقاومت و مساجد شهری و روستایی به محل راهپیمایی حرکت کرده و با حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید بیعت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه بسیج را یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) برشمرد و افزود: بسیج پرشورتر از گذشته آماده دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی است و با اقتدار در تمام صحنه‌ها حضور مؤثر دارد.

طه گفت: امروز چشم مسلمانان جهان به امت اسلامی و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری است و بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان برگرفته از انقلاب اسلامی است و این امر دشمنان را نگران کرده است.

وی، به توطئه‌های مختلف دشمنان در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان اشاره کرد و افزود: امروز با توطئه جدید و حمله به کشور دوست و برادر سوریه به عنوان خاکریز اول مقاومت سعی دارند با همکاری رژیم صهیونیستی و شیوخ مزدور عرب خط مقاومت در سوریه را تضعیف کنند که این امر نیز همچون توطئه‌های دیگر استکبار جهانی ناکام خواهد ماند.

در این جلسه ادارات مختلف نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی اعلام داشتند.

انتهای پیام/60003/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول