اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان:

بسترهای الکترونیکی موجب ارتقای سطح تخصصی فناوری اطلاعات می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد بسترهای الکترونیکی موجب ترویج فرهنگ بهره‌گیری و ارتقای سطح تخصصی فناوری اطلاعات می‌شود.

بسترهای الکترونیکی موجب ارتقای سطح تخصصی فناوری اطلاعات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جهانتیغی پیش از ظهر امروز طی جلسه‌ای در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در زمینه دولت الکترونیک اظهار داشت: اجرای طرح‌های متعدد و همچنین ایجاد بسترهای الکترونیکی موجب ترویج فرهنگ بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در انجام تمامی فعالیت‌های اختصاصی سازمان و در نتیجه ارتقای سطح تخصصی فناوری اطلاعات را فراهم کرده است.

وی افزود: در حال حاضر دسترسی به تازه‌ترین و دقیق‌ترین داده‌ها و اطلاعات در تمامی سطوح بسیار سریع و آسان بوده و موجب افزایش امکان ثبت خودکار، شفاف سازی و پاسخگویی صحیح و دقیق شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: اصلاح بنیادین سخت افزار و شبکه‌های داخلی، راه‌اندازی سامانه‌های اختصاصی سازمان شامل پیاده سازی پورتال در حوزه‌های آموزش، آزمون، مسابقات ملی مهارت، هدایت شغلی و تحصیلی، استقرار سامانه ویدئو کنفرانس، طراحی و پیاده سازی سیستم پاسخگویی الکترونیکی، طراحی و پیاده سازی سامانه اطلاعات رسانی بانک اطلاعات مهارت آموزی (باما) و راه‌اندازی شبکه ملی مهارت در همین راستا انجام شده است.

جهانتیغی تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتقای خدمات الکترونیکی با طراحی و ایجاد سامانه‌های اختصاصی، دولت الکترونیک را در تمامی بسترهای آموزشی و داخلی تحقق بخشیده است.

وی با بیان اینکه تمامی فرآیندهای اختصاصی سازمان در حال حاضر مکانیزه شده است گفت: بستر الکترونیک موجود نظام آموزش مهارت را چابک ساخته است و اجرای طرح‌های نو، اصلاح امور، اعمال تصمیمات مدیریتی و سرعت عمل در پیاده سازی تغییرات و انجام اقدامات نو را تسریع کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان فراهم آوردن خوراک اولیه و اصلی تصمیم سازی‌های کلان و خرد مدیریتی در حوزه‌های ستاد را از دیگر دستاوردهای ایجاد دولت الکترونیک در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و زیر مجموعه آن توصیف کرد.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول