اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه خراسان شمالی:

تبیین دستاوردهای انقلاب توسط رسانه‌ها ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌ها را ضروری عنوان کرد.

تبیین دستاوردهای انقلاب توسط رسانه‌ها ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین پورلسانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها با تبیین این دستاوردها امید و شادابی هر چه بیشتر را در جامعه اسلامی بدمند.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای انعکاس و برکات انقلاب اسلامی به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: پیش از انقلاب مردم در ظلم و ستم و فقر و محرومیت به سر می‌بردند و پیروزی انقلاب اسلامی سبب رشد و پیشرفت و تعالی کشور شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره علیه نظام در طول 34 سال گذشته توطئه کرده‌اند، گفت: اگر تمام توطئه‌هایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی رصد کنیم، بی‌تردید کوبیدن و ضعیف جلوه دادن دستاوردهای انقلاب از مهم‌ترین تلاش‌های دشمنان بوده است.

پورلسانی اظهار کرد: رسالت همه ما به ویژه اهالی رسانه که بیشترین تأثیرگذاری را داشته این بوده تا نتایج تاسیس انقلاب اسلامی و اثرگذاری آن در بخش‌های مختلف را به مردم منعکس تا مایه سرافکندگی دشمنان و افتخار برای نظام اسلامی شود.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که با تمام توطئه‌ها و فتنه‌هایی که در طول سال‌های بعد از انقلاب انجام داده راه به جایی نخواهند برد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه مردم پشتوانه‌های انقلاب بوده و در پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم همگان به ویژه دلسوزان انقلاب با پاسداری از آرمان‌های نظام والای جمهوری اسلامی تداوم بخش راه بنیان گذار جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول