اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

امام ‌جمعه بیرجند، نماینده‌ی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی معرفی شد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی امام‌جمعه بیرجند را به عنوان نماینده خود در خراسان‌جنوبی معرفی کرد.

امام ‌جمعه بیرجند، نماینده‌ی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، طی حکمی آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی امام‌جمعه بیرجند را به عنوان نماینده‌ی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی انتخاب کرد.

این حکم به شرح ذیل توسط حجت‌الاسلام و المسلمین فرجام مدیر اجرائی حوزه علمیه خراسان طی مراسمی در محل دفتر امام جمعه شهرستان بیرجند قرائت و این حکم به امام‌جمعه بیرجند اعطاء شد.

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی رضایی

امام‌جمعه شهرستان بیرجند؛

بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌‌العظمی خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) که امور مرتبط با نماینده ولی فقیه همچنان در استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی با اینجانب باشد، به منظور تسهیل و تقویت شرایط خراسان‌جنوبی به موجب این حکم شما را که مزین به زبور علم و عمل و مفتخر به خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید را به عنوان نماینده خود برای تصدی مسئولیت‌های نمایندگی ولی فقیه در آن استان منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود حضور وی در آن منطقه سبب گسترش و ارتقای کمی و کیفی حوزه علمیه و زمینه‌ساز ارتباط و تعامل سازنده تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های اجرایی و فرهنگی شود.

بدیهی است گزارش اهم مسائل و شرایط استان را به طور مستمر از طریق دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان برای اینجانب ارسال خواهید کرد.

دوام توفیقات وی را در سایه عنایات حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) از خداوند منان خواستارم.

عباس واعظ طبسی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول