اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

رزمایش دریایی ارتش استکبار را به وحشت انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: رزمایش دریایی ولایت 91 ارتش سبب وحشت استکبار جهانی شده است.

رزمایش دریایی ارتش استکبار را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به 16 دیماه سالروز شهادت شهدای دانشجو اظهار کرد: شهیدان الگوهایی هستند که دانشجویان برای موفقیت‌های خود در تمامی عرصه‌ها باید از آنها الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه 17 دیماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان را در پیش داریم تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی مسئله عفاف و حجاب به یک اندیشه ارزشی و دینی در جامعه نهادینه شده و این مهم در جهان نیز مطرح است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به 17 دیماه سالروز قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک افزود: رابطه مردم با مرجعیت، درک نیاز لحظه و حضور به موقع در صحنه، عدم ترس از خفقان، بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف و پیشتازی روحانیت از مهمترین ویژگی‌های این قیام بود.

رضایی ضمن گرامیداشت هفته وقف اظهار کرد: مسئولان اوقاف و مردم باید تلاش کنند تا سنت حسنه وقف در جامعه احیا شود و متولیان اوقاف نیز موقوفات را شناسایی و درامدهای حاصله را در راستای نیات واقفین هزینه کنند.

وی با اشاره به مانور دریایی ولایت 91 ارتش گفت: اقتدار نیروی دریایی ارتش در این رزمایش سبب ایجاد وحشت در دل استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وی از برگزاری نخستین همایش نکوداشت آیت الله عبادی در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

انتهای پیام/69003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول