اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مبارک فجر

نمایشگاه کتاب بویین زهرا گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد بویین زهرا از برپایی ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و گشایش نمایشگاه کتاب هم‌زمان با آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه کتاب بویین زهرا گشایش می‌یابد

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا اظهار داشت: دهه‌ مبارک فجر در حقیقت فصلی از اقتدار است که ملت ایران با راهنمایی‌های ‌بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با دستگاه جلاد و خون‌ریز شاهنشاهی توانستند پهلوی را سرنگون کرده و با افتخار انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و سبب بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی در سطح جهانی و بین‌المللی شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر با همکاری مجتمع فرهنگی هنری ولایت برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه‌ای در سطح این شهرستان به اجرا و نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا در راستای رسالت فرهنگی و هنری و برای زنده نگه‌ داشتن این ایام برنامه‌های ویژه‌ای را با همکاری خانه فرهنگ دانسفهان در نظر گرفته است، عنوان کرد: نمایشگاه‌های کتاب بویین زهرا و دانسفهان هم‌زمان با آغاز دهه فجر از سوی کانون ادبی بویین زهرا با همکاری انتشارات تهران گشایش می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: انتشار مسابقه‌ای با عنوان پیامک ادبی از برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه‌ فجر است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه شعر انقلاب با عناوین ورود امام به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب نیز از برنامه‌های ادبی آماده شده برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی و طراحی از سوی کانون ادبی این شهرستان در سالن گالری زنده یاد استاد محصص مستشاری تصریح کرد: همچنین نمایشگاه نقاشی و طراحی در نگارخانه ولایت بویین زهرا توسط کانون هنرهای تجسمی در ایام‌الله دهه مبارکه فجر گشایش می‌یابد.

وی پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های هنری پیش‌بینی شده برای دهه فجر در بویین زهرا تصریح کرد: دو کنسرت موسیقی سنتی و هنرجویی توسط کانون موسیقی و خانه فرهنگ دانسفهان نیز در دهه فجر به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عمومی نمایش عروسکی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در بخش مرکزی این شهرستان تصریح کرد: نمایش مذکور توسط کانون نمایش اداره ارشاد بویین زهرا برگزار می‌شود.

وی پیرامون برگزاری همایش سبک زندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این همایش با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین در سالن اجتماعات اداره ارشاد با حضور مسئولان و مدعوین برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا پیرامون فعالیت‌های کارگاهی در این شهرستان اظهار داشت: کارگاه نقد و بررسی عکس انقلاب توسط کانون سینمای جوان و همچنین کارگاه نقد و بررسی فیلم کوتاه توسط کانون سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا در ایام جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

زارعی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی گروهی توسط انجمن خوشنویسان شهرستان بویین زهرا نیز طی دهه فجر برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مسابقه‌های مختلف دیگری مانند نمایشنامه‌خوانی، قصه گویی و محفل انس با قرآن کریم نیز توسط خانه فرهنگ دانسفهان که زیر نظر مستقیم اداره فرهنگ و ارشاد بویین زهرا فعالیت دارد در دهه‌ فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول