اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تشریح پروژه‌های دهه‌ فجر

کنفرانس مطبوعاتی فرماندار بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کنفرانس مطبوعاتی فرماندار بویین زهرا فردا با هدف تشریح و اعلام طرح‌های پیش‌بینی شده دهه‌ فجر در بخش‌های چهار گانه شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

کنفرانس مطبوعاتی فرماندار بویین زهرا برگزار می‌شود

احد احمدی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: کنفرانس مطبوعاتی فرمانداری این شهرستان به منظور تشریح برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی فردا صبح برگزار می‌شود.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به دعوت نمایندگان مطبوعات و خبرگزاری برای شرکت و پوشش کنفرانس مطبوعاتی افزود: پروژه‌ها و طرح‌های بسیار خوبی در بخش‌های مرکزی، دشتابی رامند و شال برای ایام‌ الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی از خدمات دولت در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: در هفت سال اخیر عمر دولت‌های نهم و دهم طرح‌های گسترده‌ای در زمینه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و همچنین بخش‌های تکنولوژی و ارتباطات در این شهرستان به وقوع پیوسته و حجم گسترده‌ای از مصوبات ارزنده دولت نیز شکل اجرایی و عملیاتی به خود گرفته است.

احمدی آغاز عملیات اجرایی سد بالاخانلو با حضور وزیر نیرو و مسئولان ارشد استانی را از جمله خدمات مهم در زمینه توسعه کشاورزی و تأمین آب دانست، تصریح کرد: امیدواریم با پوشش مناسب و ارزنده این خدمات شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان بویین زهرا بوده و لطف الهی را بر خود بیشتر کنیم.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول