اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور:

برخورد با تخلفات اقتصادی تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: برخورد با تخلفات اقتصادی تشدید می‌شود و هیچ توصیه‌ای را برای صادر نکردن جریمه افراد متخلف نمی‌پذیریم.

برخورد با تخلفات اقتصادی تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حسین سراج صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این هفته با کمک بازرسان اتحادیه‌های صنفی برنامه تشدید با تخلفات اقتصادی اجرا می‌شود.قطعا با کسانی‌ که آرامش اقتصادی مردم را به‌هم بزنند، برخورد می‌کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور با بیان اینکه اصناف در شرایط سخت کمک مردم بوده‌اند، اضافه کرد: الان نیاز به همکاری اصناف با اداره صنعت، معدن و تجارت داریم تا با تخلفات افراد زیاده‌خواه برخورد شود.

سراج افزود: مردم می‌توانند با شماره تماس 124 اداره مذکور را در جریان تخلفات قرار دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه بهاره کالا، مواد غذایی و شیمیایی از 15 تا 25 اسفندماه آینده در سایت نمایشگاهی تعاون اطلاع داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: کارگروه نمایشگاه با حضور عوامل مختلف تشکیل شده و درصدد است تا اعتراضات وارده به نمایشگاه پارسال را برطرف کند و قاعدتا با پارسال متفاوت است.

سراج با اشاره به ذخیره 120 تن سیب و 95 تن پرتقال در سردخانه‌ها برای مصرف میوه عید تصریح کرد: مردم نگران نباشند؛ از 20 اسفند به‌صورت گسترده میوه‌های مذکور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظر است به تمام متقاضیان غرفه داده شود، خاطر نشان کرد: برنامه امسال با کمک انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان با تکیه بر افزایش کمیت غرفه‌ها و کیفیت کالاهای عرضه شده اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول