اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

کتاب زمینه‌ساز توسعه حوزه تفکر جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: کتاب رسالت بزرگ توسعه حوزه تفکر را دارد و باید از اوقات خود در راستای مطالعه کتاب استفاده کنیم.

کتاب زمینه‌ساز توسعه حوزه تفکر جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در آیین رونمایی و افتتاح همزمان چهار ایستگاه مطالعه در پایانه مسافربری انقلاب همدان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مدیون جانفشانی مردم است، اظهار داشت: اگر روزهای به یاد ماندنی انقلاب را دوباره مرور نکنیم در حق انقلاب اسلامی اجحاف کرده‌ایم.

وی افزود: کتاب و مطالعه یکی از مسائل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی و ارتباط بین مبارزین بود که مبارزین با تبادل کتاب بین یکدیگر با روش‌های مبارزه آشنا می‌شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به محدودیت‌های کتابخوانی در زمان رژیم گذشته بیان داشت: کتاب‌هایی چون جبهه آزادیبخش الجزایر، ابوذر غفاری و جنگ‌های ویتنام با توجه به محدودیت‌ها باید در یک شب مطالعه می‌شد و به مبارزان بعدی داده می‌شد و به خاطر محدودیت‌های موجود تأثیرگذاری کتاب‌ها بیشتر بود.  

وی ادامه داد: امروزه بزرگان، کارشناسان و به خصوص مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند که جایگزینی برای کتاب وجود ندارد و فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید گسترش یابد. 

فامیل‌کریمی خاطرنشان کرد: کتاب رسالت بزرگ توسعه حوزه تفکر را دارد و باید از اوقات خود در راستای مطالعه کتاب استفاده کنیم.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بیش از 30 درصد رزمندگان در طول مسافرت و جابه‌جایی در داخل اتوبوس مطالعه می‌کردند و ادامه تحصیل می‌دادند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان اظهار داشت: یکی از خدمات بسیار مهمی که حمل و نقل استان انجام داده در 19 بهمن سال 57 با هماهنگی موفق به انتقال مردم همدان به تهران شد که این موضوع باید در تاریخ ثبت شود.

در ادامه این مراسم ایستگاه مطالعه پایانه انقلاب همدان به صورت همزمان با ایستگاه‌های مطالعه فرمانداری همدان، صدا و سیمای مرکز همدان و بیمارستان بعثت افتتاح شد.

همچنین از برخی از مسئولان و افرادی که در اشاعه فرهنگ مطالعه تأثیرگذار بودند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول