اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 11

سعیدی:راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب محقق شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد شهرستان ساری گفت: برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب محقق شود تا چشم‌انداز روشنی از کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

سعیدی:راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب محقق شود

سید محمد سعیدی‌ساروی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با توجه به این‌که نمایشگاه کتاب در محل جدیدی برگزار می‌شود، ممکن است تا مردم به مکان جدید آشنایی یابند و مشمول مرور زمان شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ساری با اشاره به این‌که مردم استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب در هفته کتاب داشتند، افزود: بیشتر ناشرانی که در نمایشگاه شهرستان حضور داشتند، در این نمایشگاه هم حاضر هستند و راغب به برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستان در گستره وسیع‌تری هستند.

سعیدی یادآور شد: امیدواریم درخواست‌هایی که مدیرکل ارشاد استان از مجموعه مسئولان استانی در رابطه با برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب دارد، محقق شود و چشم‌انداز روشنی از کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: مردم باید در سبد خرید خود، کالای فرهنگی را هم مد نظر قرار دهند تا کتاب راهگشای آن‌ها در کانون خانواده باشد.

وی با بیان این‌که کتاب یک کالا برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هم محسوب می‌شود، گفت: می‌توانیم با تغذیه جوانان از طریق کتاب، از این گنجینه بهره برده و اهداف دشمن را هدف قرار دهیم.

انتهای‌پیام/86007/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول