اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 12

انوشه:ناشران به اثرگذاری جلد کتاب توجه کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم دانشنامه مازندران گفت:‌ ایرادی که در کتاب‌های ناشران مازندران دیده می‌شود این است که هنوز به اثرگذاری طرح جلد و ساختار کتاب در مخاطب پی نبرده‌اند.

انوشه:ناشران به اثرگذاری جلد کتاب توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن انوشه صبح امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بعضی از ناشران قدیمی و ریشه‌دار در نمایشگاه کتاب مازندران حضور یافته‌اند.

وی با بیان این‌که برخی ناشران هم تازه‌کار هستند، تصریح کرد:‌ بهتر بود که ناشران مازندرانی حاضر در نمایشگاه در یک فضا انسجام داشتند و غرفه‌های آن‌ها پراکنده نبود.

انوشه با اشاره به این‌که بهتر است ناشران مازندران حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه کتاب داشته باشند، گفت: ‌95 درصد از کسانی از نمایشگاه بازدید می‌کنند مازندرانی هستند و این مردم هم باید بدانند که فردی از استان آن‌ها در زمینه چاپ و نشر فعال بوده و اهل فرهنگ است و به همین دلیل بخش غرفه‌های ناشران مازندرانی نمایشگاه باید تقویت شود.

وی با بیان این‌که بعضی از تازه‌های کتاب در این نمایشگاه ارائه شده است، یادآور شد: ‌ایرادی که در کتاب‌ها و به‌ویژه در کتاب‌های ناشران مازندران دیده می‌شود این است که هنوز به اثرگذاری طرح جلد و ساختار کتاب در مخاطب پی نبرده‌اند.

انوشه خاطر نشان کرد: ‌طرح جلد و ساختار کتاب هم می‌تواند برای مخاطب جاذبه داشته باشد.

وی با بیان این‌که تعدادی از کتاب‌های منابع دانشنامه را تهیه کرده‌ایم، افزود:‌ در چند نوبت دیگر هم از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنیم.

انوشه در رابطه با وضعیت پیشرفت دانشنامه مازندران اظهار داشت: دانشنامه را در دو مرحله پیش می‌بریم.

وی با بیان این‌که هم سفارش مقاله دادیم و هم فیش‌برداری می‌کنیم، افزود: ‌بالغ بر 200 مقاله نوشته شده است.

‌انوشه تصریح کرد:‌ به دلیل این‌که خودم هم در فیش‌برداری دخالت می‌کنم کم‌تر به ویرایش مقاله پرداخته‌ام اما تمام کسانی که مقاله ارائه کردند، مطمئن باشند که به‌زودی مقاله‌ها را ویرایش می‌کنم.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول