اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود خبر داد

کشف 120 دستگاه تجهیزات و گیرنده ماهواره‌ای در هشترود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف 120 دستکاه تجهیزات و گیرنده ماهواره‌ای در این شهرستان خبر داد.

کشف 120 دستگاه تجهیزات و گیرنده ماهواره‌ای در هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هاشم شعفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده از منابع مبنی بر تردد دو دستگاه خودرو که از استان آذربایجان‌غربی اقدام به بارگیری تجهیزات ماهواره کرده و قصد انتقال به استان تهران را دارند مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان هشترود بلافاصله در مسیر جاده مراغه - هشترود اقدام به ایجاد کمین و ایست بازرسی می‌کنند که مشاهده می‌کنند دو دستگاه خودرو وارد کمین می‌شوند که با استفاده از تله ترافیک مصنوعی و با شیوه‌های و شگردهای خاص پلیسی خودروها متوقف و رانندها با هویت «ف –ب» و «م –غ» دستگیر می‌شوند.

شعفی افزود: در بازرسی از خودروها در پلیس آگاهی هشترود تعداد120 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره کشف و ضبط و پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/60002/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول