اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری راور:

شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای تجرد را تبلیغ می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: پخش فیلم‌هایی که از شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای پخش می‌شود‌، اثرات نامطلوبی بر زندگی مشترک داشته و به نوعی تجرد را تبلیغ می‌کنند.

شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای تجرد را تبلیغ می‌کنند

 ‌محمود محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور از خانواده به عنوان سرچشمه اصلی جامعه یاد کرده و نقش مادران را در مراقبت از فرزندان و تربیت نسل سالم بسیار موثر دانست و اظهار داشت: حفظ و مراقبت بر خانواده ‌اساس جامعه را تقویت و موجب کاهش ناهنجاری می‌شود.

وی افزود: در عصری که ما زندگی می‌کنیم‌ با وجود اینکه بشر توانسته ‌در بسیاری از علوم موفق بوده و به دستاوردهای خوبی نائل آید، اما به نظر می‌رسد به موازات رشد علمی از اخلاقیات فاصله گرفته و مشکلات امروز جامعه بشری معلول این علت است.

محمدی بیان کرد: اگر بخواهیم بیش از این در دنیا موفق باشیم، باید بنیان خانواده را تقویت کرده و مراقبت بیشتری را معطوف فرزندان و سرگرمی‌های آنان کنیم.

وی گفت: از جمله مسائلی که حیثیت اجتماعی را تحت‌الشعاع خود قرار داده بی‌توجهی به مسئله حجاب است که به طور چشمگیری در جامعه ما رشد کرده و تحت تاثیر فرهنگ غرب و استفاده از ابزارهای کذایی مانند ماهواره و اینترنت است. 

محمدی خاطر‌نشان کرد: بررسی آمار طلاق‌، حکایت از رشد آن‌ به ویژه در سال‌های اخیر دارد و به نظر می‌رسد پخش فیلم‌هایی که از شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای پخش می‌شود‌، اثرات نامطلوبی بر زندگی مشترک داشته و به نوعی تجرد را تبلیغ می‌کنند.

این مقام قضائی همچنین درباره مسائل خانواده از جمله خواستگاری‌، مهریه و قوانین مربوط به آنها مطالبی را عنوان کرده و به سئوالات مطروحه در این مورد پاسخ داد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول