اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان خبر داد

کشف 12 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان از کشف 12 هزار قطعه انواع تجهیزات دریافت از ماهواره در سال‏جاری در این استان خبر داد.

کشف 12 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، داوود عابدینی که در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان سمنان سخن می‏گفت، گزارشی از روند کشف و از بین بردن دستگاه‏های دریافت از ماهواره ارائه داد.

عابدینی افزود: در سطح استان سمنان در سال‏جاری، 12هزار قطعه از قطعات مختلف سیستم‏های دریافت از ماهواره کشف و ضبط شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز در این جلسه به معضلات فراوانی که برنامه‏های ماهواره‏ای در حوزه‏های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی برای جامعه ایجاد کرده‏اند، اشاره کرد.

حسن اسلامی‏راد گفت: برای جرائمی که در زمینه ماهواره صورت می‏گیرد، اتخاذ برنامه‏های ریشه‏ای و همکاری همه‏جانبه و هم‏زمان تمام دستگاه‏های مرتبط ضروری است.

اتخاذ تصمیماتی در زمینه پیشگیری از جرائم خاص استان سمنان از جمله قاچاق سوخت، استفاده از گیرنده‏های ماهواره‏ای و نیز ورود به بحث جرائم انتخاباتی بیشترین مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان را تشکیل می‏دادند.

انتهای پیام/2249/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول