اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

ارائه خدمات رفاهی سیاحتی به کارگران در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: خدمات رفاهی و سیاحتی به کارگران آذربایجان غربی ارائه می‌شود به طوری که با تعدادی واحد اقامتی در مناطق مختلف کشور قرارداد منعقد شده است.

ارائه خدمات رفاهی سیاحتی به کارگران در آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: خانه کارگر این استان در راستای ارائه خدمات مختلف اعم از آموزشی، فرهنگی، رفاهی و ... قدم برمی‌دارد به طوری که تاکنون برای ارائه خدمات سیاحتی و گردشگری به جامعه کارگران نیز اقداماتی انجام گرفته است که برای افزایش سطح کیفی و کمی خدمات تلاش می‌شود.

وی تصریح کرد: خانه کارگر سایر استان‌ها مانند اصفهان، شیراز، مناطق شمالی کشورمان، خراسان رضوی و .. مراکز استراحتگاهی و هتل آپارتمان‌ احداث کرده‌اند که خانه کارگر این استان با مجموعه‌های مذکور قرارداد منعقد کرده است تا به افراد زیرپوشش در شهرهای مذکور به بهای نازلی خدمات ارائه شود.

صادقی با بیان اینکه به افراد زیرپوشش این مجموعه و خانواده آنها خدمات ارائه می‌شود، بیان داشت: چنانچه برای سفر به مناطق مختلف کشور در حال برنامه‌ریزی هستند می‌توانند به این مجموعه مراجعه کرده و با چگونگی استفاده از این خدمات اطلاع حاصل کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه می‌توانند برای رزرو سوئیت مراجعه کنند، افزود: کارگران به همراه 5 نفر از اعضای خانواده خود می‌توانند به مدت 3 روز در واحدهای موردنظر اقامت کنند به طوری که هر  شب از قرار 32 هزار تومان برای آنها محاسبه می‌شود.

صادقی به ارائه امکانات آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: با واحدهای آموزشی مختلف، کانون‌های آمادگی کنکور و ... قرارداد منعقد شده و مذاکرات لازم انجام گرفته است تا فرزندان اعضای خانه کارگر بتوانند در دوره‌های آموزشی برپا شده شرکت کنند و در پرداخت شهریه از تخفیف برخوردار شوند.

وی به بهره‌مندی یک‌هزار و 206 نفر از خدمات خانه کارگر در طول 6 ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: از این تعداد 192 نفر از کلاس‌های جهاد دانشگاهی، 423 نفر از خدمات بیمه ایران و 223 نفر از خدمات بیمه آسیا، 264 نفر از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شده‌اند و بقیه افراد نیز از خدمات باشگاه‌ها، هتل‌ها، فروشگاه کارگران و ... استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول