اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

اجرای 84 پروژه در کارگروه کشاورزی دهگلان تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: 84 پروژه کشاورزی با اعتبار 4 میلیارد تومان برای اجرا در این شهرستان به تصویب کارگروه طرح توسعه بخش کشاورزی دهگلان رسید.

اجرای 84 پروژه در کارگروه کشاورزی دهگلان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان دهگلان اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 10 میلیارد تومان تسهیلات 7 درصد کارمزد به 325 کشاورز پرداخت شده است که با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 750 نفر فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: از لحاظ پرونده موجود در سیستم بانکی شهرستان دهگلان جزو شهرستان‌های برتر استانی است به طوری که از نظر تعدد و تراکنش طرح‌ها با پوشش 85 درصدی روستاهای شهرستان برای استفاده از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی، رتبه نخست استان را داراست.

رئیس کارگروه طرح توسعه کشاورزی شهرستان دهگلان از تصویب 84 طرح دراین جلسه خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل 13 طرح خرید کمباین با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و 71 طرح در زمینه‌های امور دام، باغبانی و آب و خاک با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال است که زمینه اشتغال 100 نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد کرد.

رضائی با بیان اینکه اجرای کامل طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان موجب تقویت بیش از پیش این حوزه  و حل مشکلات مربوط به بیکاری می‌شود، افزود: توسعه مشاغل کشاورزی از اولویت‌های دولت است و مسئولان شهرستان باید برنامه‌های خود را در این راستا تعریف و اجرا کنند.

وی در پایان به نقش مهم نواحی روستایی در اقتصاد ملی از طریق کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: برای تدوام و افزایش این نقش به‌ ویژه در زمینه امنیت غذایی پایدار نواحی روستایی به‌ عنوان عرصه مهم این فعالیت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

انتهای پیام/79001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول