اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد

رضایت‌مندی مقام معظم ‌رهبری از تلاش‎های هلال احمر/خرید 4 بالگرد امدادی هوایی‌

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سال جاری چهار فروند بالگرد روسی میل 17 به ناوگان هوایی هلال احمر کشور اضافه شد.

رضایت‌مندی مقام معظم ‌رهبری از تلاش‎های هلال احمر/خرید 4 بالگرد امدادی هوایی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد عباسی در آیین استقرار بالگرد دایمی امداد و نجات استان در گرگان اظهار داشت: خریداری این بالگردها به این دلیل بزرگ و با عظمت است که کشور در شرایط تحریم و فشارهای بین‎المللی قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از این بالگردها براساس تعهد هلال احمر کشور در پایگاه امداد و نجات گلستان استقرار یافت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود این بالگرد با انجام عملیات‎های حوادثی بتواند دغدغه استان را در این مسیر برطرف سازد.

عباسی با تشکر از استاندار گلستان و مجموعه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای آماده‎سازی پایگاه امداد هوایی در گلستان تصریح کرد: با ساخت آشیان و پد این پایگاه، هلال احمر کشور به قول خود عمل کرد و یک فروند بالگرد را به طور دایم در این مکان مستقر کرد.

 

 

 

* آمادگی هلال احمر برای استقرار بالگرد امداد در دیگر استان‎های کشور

وی با تأکید بر آمادگی هلال احمر کشوری برای استقرار بالگرد امداد و نجات در دیگر استان‎های کشور افزود: هر استان بتواند، پایگاه امداد هوایی را آماده کند، هلال احمر تلاش خواهد کرد تا بالگرد به طور دایمی در آن استقرار یابد.

عباسی با پربار خواندن فعالیت جمعیت هلال احمر کشور در سال جاری اضافه کرد: امسال خدمت‎رسانی به مردم قحطی‎زده سومالی و خسارت‎دیدگان ناشی از سیل پاکستان برگه‎هایی افتخارآمیز از حرکت‎های بشردوستانه جمهوری اسلامی را رقم زد.

* رضایت‌مندی مقام معظم رهبری از تلاش‎های هلال احمر برای ما افتخار است

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: رضایتمندی مقام معظم رهبری از تلاش‎های هلال احمر در زلزله اخیر آذربایجان‎شرقی از دیگر افتخاراتی است که هلال احمر کشور به آن می‎بالد.

عباسی عنوان کرد: هلال احمر براساس وظیفه قانونی خود و در کنار دیگر دستگاه‎های امدادرسانی و مدیریت بحران تلاش خواهد کرد، نقش مؤثری در خدمت‎رسانی به هموطنان ایفا کند.

نخستین پایگاه هوایی امداد و نجات در گرگان با استقرار دایمی یک بالگرد ‌رسماً آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول