اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تقویت هلال احمر زنجان به نفع منطقه شمالغرب کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان تقویت جمعیت هلال احمر استان زنجان را به نفع منطقه شمالغرب کشور دانست و گفت: موقعیت جغرافیایی زنجان مؤید این مطلب است.

تقویت هلال احمر زنجان به نفع منطقه شمالغرب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از اعضای نمونه جمعیت هلال احمر استان زنجان که در دارالقرآن زنجان برگزار شد، با اشاره به ملاقات خصوصی خود با رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در این ملاقات تصمیم‌های مهمی برای هلال احمر استان اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌ها برای جمعیت هلال احمر استان زنجان در واقع برای شمال‌غرب کشور انجام می‌شود، افزود: این به دلیل قابل دسترس بودن بیش از هفت استان از طریق محورهای مواصلاتی زنجان است.

*زنجان آینده روشنی با محوریت هلال احمر دارد

استاندار زنجان آینده زنجان را با محوریت هلال احمر روشن اعلام کرد و گفت: پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور موجب تقویت جایگاه استان زنجان در بخش امداد و نجات می‌شود.

وی با اشاره به امکان استقرار بالگرد در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب کشور تصریح کرد: این پایگاه در کیلومتر 22 اتوبان زنجان - قزوین در حال احداث است.

رئوفی‌نژاد از کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید در استان زنجان قبل از پایان عمر دولت دهم خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، تفریحی و تجاری خواهد بود.

استاندار زنجان با اشاره به تفاوت‌های به وجود آمده در عملکرد جمعیت هلال احمر تصریح کرد: به دلیل درگیری مستقیم در زلزله بم تفاوت‌های به وجود آمده بسیار مشهود است و به چشم می‌آید.

وی عملکرد مطلوب و قابل دفاع هلال احمر در زلزله آذربایجان شرقی را دلیل تغییرات به وجود آمده دانست و اضافه کرد: این جمعیت در زلزله خراسان جنوبی هم به خوبی عمل کرده است.

رئوفی‌نژاد جمعیت هلال احمر ایران را دارای موقعیت بین‌المللی دانست و اضافه کرد: آثار و برکات این حضور به خوبی مشهود است.

وی به انسجام موجود در بین مسئولان جمعیت هلال احمر استان زنجان اشاره کرد و افزود: این همبستگی در اقدامات عملی خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول