اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو خبر داد

تشکیل 408 فقره پرونده تخلف اصناف در ماکو

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: امسال با اقدامات انجام گرفته در راستای نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی 408 فقره پرونده تخلف در ماکو تشکیل شده است.

تشکیل 408 فقره پرونده تخلف اصناف در ماکو

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری اقدامات شاخصی در این زمینه صورت گرفته است، تصریح کرد: در این راستا 408 فقره پرونده تخلف اصناف تشکیل شده است.

احمدیان با اشاره به میزان جریمه اعمال شده برای اصناف متخلف ماکو، افزود: در این راستا اصناف متخلف ماکو 31 میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

وی با اشاره به عمده جرائمی که اصناف مرتکب شده‌اند، اعلام کرد: گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا از جمله تخلفات صنفی بود.

فرماندار ماکو در ادامه با بیان اینکه در کنار بازرسی‌هایی که انجام می‌شود شاهد مبارزه با قاچاق کالا نیز هستیم، اعلام کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا نیز در سال جاری سه پرونده تشکیل شده است.

احمدیان با اشاره به ارزش این میزان کالای پرونده قاچاق تشکیل شده در ماکو، گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها 10 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/61001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول