اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوثر مطرح کرد

دهه فجر عظمت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشد/بهره‌برداری از 25 طرح تولیدی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر از دهه فجر به نام وجهه ممتاز و شاخص انقلاب اسلامی در به نمایش گذاشتن اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد.

دهه فجر عظمت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشد/بهره‌برداری از 25 طرح تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسینی عصر امروز در جلسه کمیته‌های برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان کوثر اظهار داشت: ما در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب باید دستاوردهای این سه دهه انقلاب را به بهترین شکل و با ابزارهای نوین تبلیغی و ارتباطی به اطلاع مردم برسانیم و در کنار آن بکوشیم جایگاه بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران را بهتر از گذشته تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای دولت خدمتگزار را نیز در هفتمین سال اخیر به معرض نمایش و قضاوت عمومی بگذاریم تا خود مردم با این دستاوردها آشنا شده و نسبت به آن اطلاع و آگاهی پیدا کنند.

حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در یک نبرد ناجوانمردانه در هجمه تبلیغات دشمن دچار برخی مشکلات شده است، اضافه کرد: این مشکلات به هیچ‌وجه اراده‌های ما را از بین نمی‌برد بلکه گاه بر توان و قدرت این ارادت‌های آهنین افزوده است چرا که ما در 34 سال پیش با امام و شهدا عهد بستیم تا پای جان بایستیم و اجازه ندهیم این انقلاب و سرمایه‌های عظیم آن به یغما برود.

این مسئول با یادآوری اینکه در آستانه تولد انقلاب اسلامی دشمن بار دیگر تمرکز تبلیغی خود را روی جمهوری اسلامی ایران قرار داده تا در ماه‌های آینده بتواند با برخی تحرکات بی‌ثمر کشورمان را در تنش و آشوب ساختگی قرار دهد، بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری دیروز اعلام کردند همه ما باید هوشیار باشیم و به سرعت از دام دشمن خلاصی پیدا کنیم و اجازه ندهیم برخی فریب‌خوردگان داخلی و ایادی استکبار با محور قرار دادن انتخابات آینده کشورمان را مورد هجمه سنگین قرار دهند.

وی بزرگ‌ترین پشتوانه و سرمایه نظام را مردم و حضور آنها در صحنه‌های مختلف توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه دو رکن ولایت و مردم استوار است و هر وقت دشمن بتواند در این دو شاکله نفوذی واقعی داشته باشد در آن صورت باید شکست را پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر اضافه کرد: در پاسداشت این ایام که امسال با ماه مسرور و پر از شادی ربیع‌الاول قرین شده است، باید جشن‌های مردمی تقویت شده و افتتاح‌های واقعی و مناسب برنامه‌ریزی شود.

وی گفت:‌ در دهه فجر امسال حدود 25 پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شهرستان کوثر به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی افزود: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 17 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و تعدادی از پروژه‌ها نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: با افتتاح و یا کلنگ‌زنی این پروژه بسیاری از موانع موجود در مسیر توسعه شهرستان کوثر مرتفع شده و روند توسعه از شتاب بیشتری برخوردار می‌شود.

حسینی در مورد جزئیات این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت راه روستایی، افتتاح مسکن محرومان، برق‌رسانی، گازرسانی به روستاها و بهره‌برداری از فضاهای آموزشی از جمله پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان اضافه کرد: در قالب کمیته‌های 10گانه بیش از صدها برنامه با هدف گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/62003‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول