اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

غیرت هواداران نیم والیبال ارومیه‌ عامل پیروزی برابر شهرداری تبریز بود

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: غیرت هواداران ارومیه‌ای باعث پیروزی ما برابر شهرداری تبریز شد.

غیرت هواداران نیم والیبال ارومیه‌ عامل پیروزی برابر شهرداری تبریز بود

یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: غیرت هواداران ارومیه باعث پیروزی ما برابر شهرداری تبریز شد.

کارگرپیشه درباره پیروزی تیمش برابر شهرداری تبریز، گفت: این بازی جدال دو نماینده آذربایجان بود و پیروزی هر کدام از تیم‌ها افتخاری برای ما بود.

کارگرپیشه افزود: از سوی دیگر بازی حامد رضایی، مهدی کریمی و سعید هاشمی، بازیکنان ارومیه‌ای در شهرداری تبریز افتخار دیگری برای والیبال ارومیه است و من بسیار خوشحالم که چنین بازیکنانی از مهد والیبال در سایر شهرها و خصوصاً در تبریز بازی می‌کنند.

وی اضافه کرد: تیم ما به سه امتیاز بازی نیاز داشت و اگر می‌توانستیم به امتیازات کامل بازی دست پیدا کنیم برایمان بهتر بود اما مهم این است که توانستیم به بازی برگردیم و به پیروزی برسیم، چرا که در صورت شکست برابر شهرداری تبریز از روال طبیعی خارج می‌شدیم و بازگشت به شرایط طبیعی دشوار می‌شد.

مدیر فنی شهرداری ارومیه با اشاره به ترکیب متفاوت این تیم نسبت به بازی‌های گذشته افزود: نبودن علیرضا نادی در این بازی بسیار تأثیرگذار بود و باعث افت فنی تیم ما شده بود و نادی مصدومیت جزئی داشت و حتی در صورت اصرار کادر فنی، می‌‌توانست برابر شهرداری تبریز هم بازی کند اما نخواستیم برای بازی حساس هفته بعد خود او را از دست دهیم.

وی درباره مصدومیت برزگر گفت: امیر برزگر از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شد و بعید می‌دانم به بازی یکشنبه برابر متین ورامین برسد که تیم ما از ابتدای فصل بیشترین صدمه را از آسیب‌دیدگی بازیکنان دیده است.

وی از رناتو به عنوان جایگزین امیر برزگر یاد کرد و افزود: رناتو در برابر شهرداری تبریز بازی خوبی به نمایش گذاشت، البته در ابتدای بازی کمی دلهره داشت که کم کم به شرایط بازی عادت کرد.

یدالله کارگرپیشه درباره حضور تماشاگران ارومیه در سالن شهید اقدمی تبریز، گفت: از هوادارانی که از ارومیه برای همراهی ما به تبریز آمده بودند بسیار تشکر می‌کنم و هیچ سخنی در توصیف غیرت این هواداران پیدا نمی‌کنم هر چند می‌دانم که غیرت آن‌ها باعث شد این پیروزی برای ما رقم بخورد.

وی ادامه داد: همچنین از تمام هواداران والیبال در ارومیه دعوت می‌کنم روز یکشنبه برای حمایت از تیم محبوبشان در سالن غدیر حاضر شوند و با پر کردن سالن به ما کمک کنند که سه امتیاز حساس را از تیم متین ورامین کسب کنیم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه این هفته در تبریز با نتیجه سه بر دو برابر همنام تبریزی خود به پیروزی دست یافت و یکشنبه پانزدهم بهمن در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف تیم رده دومی متین ورامین می‌رود.

انتهای پیام/61001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول