اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیستم لیگ برتر والیبال برگزار می‌شود

جدال حساس شهرداری ارومیه با متین ورامین

خبرگزاری فارس: از هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه به مصاف متین ورامین می‌رود.

جدال حساس شهرداری ارومیه با متین ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم رده دومی متین ورامین خواهد بود.

شهرداری ارومیه که هم‌اکنون با 34 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی و در تعقیب صدرنشینان است، امیدوار است با کسب سه امتیاز کامل از این دیدار، احتمال حضور خود در پلی‌آف را افزایش دهد.

این تیم هفته گذشته در تبریز در یک ماراتن نفس‌گیر همنام تبریزی خود را 3 بر 2 شکست داد.

تیم متین ورامین نیز که هفته گذشته تیم صدرنشین پیکان را مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر شکست داد با خیال راحت‌تری به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود چرا که با 41 امتیاز تقریباً صعودش به پلی‌آف قطعی است و تنها برای تصاحب رده اول در دور مقدماتی می‌جنگد.

بازی دو تیم در دور رفت که در شهر ورامین برگزار شد با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید.

هواداران والیبال در ارومیه پس از سپری کردن دو جلسه محرومیت خود، روز یکشنبه با حضور پرشور خود مجدداً روح والیبالی را به مسابقات لیگ برتر ایران تزریق خواهند کرد، لیگی که در هفته‌های اخیر با نبود هواداران ارومیه‌ای آن شور و حال همیشگی را نداشت.

بازیکنانی چون سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، امیر برزگری، ایرج میکائیل‌زاده، علیرضا نادی، بهرام فرید، فرهاد پیروت‌پور، رناتو داسیلوا و محمد محمدکاظم در ترکیب تیم شهرداری ارومیه حاضر هستند و دراگان جورجویچ هدایت این تیم را بر عهده دارد.

علیرضا نادی که در بازی برابر پیکان مصدوم شده بود و در تبریز به میدان نرفت، در این بازی می‌تواند تیم خود را همراهی کند؛ اما امیر برزگر با مصدومیتی که در تبریز گریبان‌گیرش شد، بعید است که امروز برابر متین ورامین به میدان برود و جورجویچ در این روز باید به رناتوی برزیلی تکیه کند.

در ترکیب تیم متین ورامین نیز بازیکنانی چون مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، میکائیل تاجر و نیکلای نیکولف حضور دارند و مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول