اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پل نیمه‏کاره معلم؛ باز هم عامل حادثه در شهر

2 سانحه رانندگی امشب در سمنان رخ داد / شهرداری پل معلم را زودتر تکمیل کند

خبرگزاری فارس: امشب در حالی دو سانحه رانندگی در عرض چند دقیقه در سمنان رخ داد که رانندگان سمنانی، نیمه‏کاره بودن پل «معلم» سمنان را عامل اصلی آن می‏دانند.

2 سانحه رانندگی امشب در سمنان رخ داد / شهرداری پل معلم را زودتر تکمیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دو سانحه رانندگی دقایقی پیش در محدوده خیابان باغ فردوس (میرزای شیرازی) و میدان معلم سمنان رخ داد که رانندگان خسارت‏دیده در یکی از این حوادث در محدوده پل نیمه‏کاره معلم سمنان، علت اصلی وقوع این حادثه را اجرای عملیات عمرانی این پل که ساخت آن از خرداد ماه سال 90 آغاز شده است و قرار بود 14 ماهه به بهره‏برداری برسد، عنوان می‏کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان در همین حال، پس از کسب اطلاع از این دو حادثه، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان می‏گوید: حوادث امشب در سمنان از نوع تصادفات معمولی خسارتی است.

حمید معین‏زاده با بیان اینکه حوادث امشب جرحی و فوتی نبوده است، می‏افزاید: روزانه چند تصادف خسارتی در شهر سمنان رخ می‏دهد که سانحه‏دیدگان از طریق بیمه‏ها امور خود را پیگیری می‏کنند و عمدتاً این سوانح به رسانه‏ها گزارش نمی‏شود.

امشب در محدوده میدان معلم سمنان، دو خودروی پژو 206 و پراید که از تقاطع غیرفنی ایجاد شده به واسطه احداث پل معلم سمنان در حال تردد بودند، با یکدیگر برخورد کردند.

راننده سواری پژو در حالی که یدک‏کش امداد خودرو در حال تلاش برای جابه‏جا کردن خودرویش بود، می‏گفت: «شهرداری باید جواب بدهد. تصادف به خاطر احداث پل بود. شهرداری پل معلم را زودتر تکمیل کند.»

به گزارش فارس؛ بر اساس اعلام شهردار سمنان در گفت‏وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی- سمنان، تا پایان شهریور ماه امسال قرار بود دو خط از پل به اتمام برسد و پل معلم سمنان تا دهه فجر امسال بهره‏برداری شود؛ اما این طرح هم‏چنان در دست ساخت است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان در همین زمینه می‏گوید: ما از بابت مشکلاتی که در تردد مردم سمنان به واسطه احداث این پل پیش ‏آمده است، عذرخواهی می‏کنیم و بارها نیز از صبر آنها تشکر کرده‏ایم.

معین‏زاده در عین حال ایجاد محدودیت در اجرای هر پروژه عمرانی در شهر را طبیعی می‏داند و تصریح می‏کند: سعی می‏شود تا سازه‏های پل معلم سمنان در ساعات ابتدایی روزهای جمعه که خودروی چندانی در آن محدوده تردد نمی‏کند، جابه‏جا و نصب شود.

گزارش فارس حاکی است؛ کمی پایین‏تر از میدان معلم سمنان و در تقاطع بلوار ولی‏عصر (عج) سمنان نیز امشب یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه پراید با هم برخورد کردند.

ترافیک حد فاصل میدان مشاهیر تا میدان معلم سمنان نیز که هنوز پروژه تعریض آن از سوی شهرداری سمنان به صورت کامل تکمیل نشده است، هم‏اکنون سنگین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان در این ارتباط به عرض کم خیابان‏های اطراف میرزای شیرازی سمنان اشاره می‏کند و می‏افزاید: در این محدوده، با دوبله ایستادن چند خودرو، ترافیک ایجاد می‏شود و امشب یک تیم مخصوص پلیس راهنمایی و رانندگی سمنان در این محدوده به‏کارگیری شد.

معین‏زاده گفت: در شب‏های آینده، اگر این ترافیک ادامه یابد، حتی حاضر هستیم دو تیم و عوامل پیاده راهنمایی و رانندگی سمنان را نه برای جریمه کردن، بلکه برای راهنمایی و هدایت خودروها در منطقه به‏کارگیری کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول