اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور/

دبیری به رده سوم جدول صعود کرد / کار بزرگ شهرداری در قرچک

خبرگزاری فارس: در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم دبیری تبریز با پیروزی بر مهمان خود به رده سوم جدول صعود کرد و تیم شهرداری تبریز در قرچک دست به کار بزرگی زد و منصوری این شهر را شکست داد.

دبیری به رده سوم جدول صعود کرد / کار بزرگ شهرداری در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور، تیم دبیری تبریز میزبان شهرداری ساوه بود و هلال‌احمر نیز در سالن خود پذیرای راه‌ساری شد.

همچنین شهرداری تبریز در قرچک به مصاف تیم شهید منصوری این شهر رفت.

چهارمین پیروزی متوالی دبیری تبریز

دبیری تبریز در سالن علوم پزشکی میزبان تیم شهرداری ساوه بود که با پیروزی پنج بر دو ضمن کسب سه امتیاز بازی به رده سوم جدول صعود کرد.

در دقیقه دو بازی، رشید قلی‌پور با یک ضربه عالی توپ را وارد دروازه شهرداری ساوه کرد، دو دقیقه بعد قلی‌پور با "ریباند" به موقع گل دوم خود و دبیری را به ثمر رساند. شاگردان شهرام دبیری و حسین قضایی در دقیقه پنج گل سوم را نیز به ثمر رساندند. فرهاد فخیم با دروازه‌بان سابق تیم ملی تک به تک شده و بعد از جاگذاشتن وی، توپ را وارد دروازه حریف کرد.

حملات تیم دبیری ادامه داشته و در دقیقه 12 فرهاد فخیم بعد از جا گذاشتن دو  بازیکن شهرداری ساوه، توپ خوبی را برای نادر حنیفی ارسال کرد که وی با یک بغل پا برای چهارمین بار  سالن مسابقه را غرق شادی کرد،در دقیقه 17 مصطفی ظریفیان یکی از گل‌های خورده تیم مهمان را جبران کرد.

نیمه دوم نیز تیم با برتری تیم دبیری آغاز شده و در دقیقه 21 حمید واحدی با یک شوت سنگین گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 25 ظریفیان آخرین گل بازی را به ثمر رساند تا در نهایت در این بازی تیم دبیری تبریز با نتیجه پنج بر دو به پیروزی رسد.

بازی رفت دو تیم در ساوه با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

با کسب چهارمین پیروزی متوالی تیم دبیری تبریز، این تیم 34 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهید منصوری قرچک در رده سوم جدول جای گرفت.

دبیری پیش از این بازی مقابل تیم‌های راه‌ساری، فرش آرا مشهد و ارژن شیراز به  پیروزی رسیده بود و با برتری مقابل شهرداری ساوه چهارمین برد خود را جشن گرفته و به مکان سوم جدول صعود کرد.

اسامی تیم دبیری تبریز:

مصطفی نظری، رضا موثق، جواد اصغری‌مقدم، فرهاد فخیم، وحید غیاثی، علیرضا جاهد، رشید قلی‌پور، حمید واحدی، نادر حنیفی، امید زعفرانچی، علی ابراهیم‌بیگی و اصغر احمدی

سرمربی: شهرام دبیری

مربیان: حسین قضایی و حسین وطن‌پور

سرپرست: فرزاد کاویانی

اسامی تیم شهرداری ساوه:

رضا ناصری، مجید فرحناک، مازیار امیرخانلو، محمدرضا زحمتکش، مصطفی ظریفیان، سعید قاسمی، وحید امیری، محمد شیری، حمیدرضا پودکی، حسین نیازی، مهرداد کریمی، وحید ربیعی

سرمربی: رضا عقابی

سرپرست: جواد خارکن

کار بزرگ شهرداری تبریز و شکست خانگی هلال احمر

تیم شهرداری تبریز در هفته بیستم در قرچک دست به کار بزرگی زده و میزبان نامدار خود را با نتیجه پنج بر چهار شکست داد.

در این بازی شاگردان اسماعیل تقی‌پور فراتر از انتظار ظاهر شده و با این پیروزی، 28 امتیازی شده و بالاتر از فرش‌آرا مشهد در مکان ششم جدول جای گرفتند.

گل‌های شهرداری تبریز را در این بازی مرتضی عزتی(دوگل)، وحید شفیعی، بابک نصیری و یعقوب فیل گوش به ثمر رساندند.

بازی رفت دو تیم در تبریز با نتیجه دو بر یک به سود تیم منصوری به اتمام رسیده بود.

هلال احمر نیز در خانه با نتیجه پنج بر یک مغلوب راه‌ساری شد تا کم کم حاشیه امنیت خود را از دست دهد.

هلال احمری‌ها که به فاصله امتیازات خود با تیم‌های ارژن شیراز و گاز خوزستان خوش بودند در چند هفته اخیر بازهای خود را واگذار کرده‌اند.

زننده تک گل هلال احمر شهرام شریف‌زاده بود.

گاز خوزستان با تساوی چهار بر چهار هفته قبل با راه‌ساری و پیروزی این هفته بر فرش آرا چهار امتیاز گرفته و اختلافات امتیاز خود را با هلال احمر به یک امتیاز کاهش داده است، بازی رفت هلال احمر و راه‌ساری نیز به سود تیم شمالی به پایان رسیده بود.

هلال احمر با 12 امتیاز همچنان تیم یازدهم جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام/60001/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول