اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار جیرفت:

تمسک به ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی فرماندار جیرفت گفت: مهم‌ترین امر در هدایت و موفقیت ملت ایران تمسک به ولایت فقیه است.

تمسک به ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

حجت‌الاسلام محمد احمدیوسفی امروز در حاشیه جلسه برنامه ریزی گلباران مسیر حرکت مقام معظم رهبری در زمان تبعید ایشان در جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نظام جمهوری اسلامی را متعلق به ملت ایران دانست و اظهار داشت: وجود ولایت فقیه به این نظام مشروعیت می‌بخشد.

وی تصریح کرد: در گذشته وجود انبیا و اولیای الهی و در عصر حاضر ولایت فقیه به حرکت و قیام مردم در نظام‌های اسلامی مشروعیت می‌بخشد، بنابراین رأی و تعلقات مردم زمانی اعتبار دارد که ولی و رهبر داشته باشند.

مسئول کمیته جوانان ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت افزود: از ابتدای خلقت انسان خداوند وی را بدون راهنما و رهبر قرار نداده و با بعثت پیامبران الهی و در نتیجه ولایت ائمه معصوم (ع) همواره آنان را به صراط مستقیم هدایت کرده تا عبادت را همراه با شناخت و معرفت انجام دهند.

احمدیوسفی با بیان اینکه ولایت فقیه به ملت ایران بها و عزت بخشیده است، عنوان کرد: مشروعیت نظام و حکومت اسلامی زمانی با اتکا به رأی مردم محقق می‌شود که در مسیر الهی با پیروی از ولایت فقیه گام بردارند.

مشاور عالی فرماندار جیرفت گفت: کشور ایران پیش از انقلاب اسلامی حکومت‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است که هیچ کدام معنویت و سعادت دنیا و آخرت آنان را تضمین نمی‌کرد و به همین دلیل همواره با انحرافاتی مواجه و نابود می‌شد.

احمدیوسفی دهه فجر را منشأ انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و بیان داشت: با ولایت و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری سرانجام ملت ایران راه خود را پیدا کردند و به عزت و افتخار نائل شدند.

وی ابراز داشت: سایر کشورهای اسلامی نیز با الگوگیری از انقلاب ایران اما تأخیر 34 ساله به مسیر اصلی خود رهنمون شدند و با ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه در پی دستیابی به حکومت اسلامی هستند.

احمدیوسفی مهم‌ترین امر در هدایت و موفقیت ملت ایران را تمسک به ولایت فقیه ذکر و خاطرنشان کرد: به پاس تلاش‌های مقام معظم رهبری مسیر حرکت ایشان در دوران تبعید به شهرستان جیرفت گلباران می‌شود تا مردم این منطقه بار دیگر ولایت‌مداری و وفاداری خود را به نظام به اثبات برسانند.  

انتهای پیام/80001/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول