اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

طوفان امروز خسارتی گلستان در پی نداشته است/سرعت باد بیش از85 کیلومتر بر ساعت

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: خوشبختانه تاکنون طوفان امروز در استان خسارتی در پی نداشته است.

طوفان امروز خسارتی گلستان در پی نداشته است/سرعت باد بیش از85  کیلومتر بر ساعت

قاسم سمیعی در حالی که به همراه همکارانش به شکل آماده‎باش در حال پیگیری آخرین گزارشات دریافتی از فرمانداری‎های تابعه استان است، بعد از ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هنوز باد شدید در برخی از مناطق استان جریان دارد و با توجه به این وضعیت جوی، همچنان اوضاع را  رصد می‎کنیم.

وی ادامه داد: با تمامی فرمانداری‎های استان تماس حاصل شده و آنان اطلاع داده‎اند که گزارشی مبنی بر خسارت دریافت نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: به فرمانداری‎ها و دستگاه‎های اجرایی تأکید شد تا آماده هرگونه حوادث احتمالی باشند.

 

 

شدت وزش این باد بیش از85  کیلومتر بر ساعت

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به شدت بادی که در استان جریان دارد، یادآور شد: طبق گزارش هواشناسی استان، شدت وزش این باد تا این لحظه بیش از85  کیلومتر بر ساعت نیز گزارش شده است.

بیمه بیش از 98 درصد شهرهای گلستان

سمیعی با اشاره به بیمه بیش از 98 درصد شهرهای استان افزود: در صورت بروز هر خسارتی شهروندان می‎توانند به شهرداری‎های محل سکونت خود مراجعه کنند تا این موضوع توسط بیمه طرف قرارداد شهرداری‎ها بررسی شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان بیان داشت: با توجه به اعلام هواشناسی، کاهش محسوس دما، باد شدید، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات تا اوایل فردا ادامه خواهد یافت و از فردا صبح، ابرها از استان خارج شده و هوا صاف و آفتابی خواهد بود.

سمیعی خاطرنشان کرد: نمودارهای هواشناسی نشان از  وضعیت پایدار هوا تا اواخر هفته جاری خبر می‎دهند و از اواخر هفته احتمالاً دوباره هوا دچار ابرناکی خواهد شد.

وزش باد از بامداد امروز یکشنبه در نقاط مختلف استان گلستان آغاز و از ساعتی قبل نیز بارش باران همراه با باد در گرگان شروع شده و ادامه دارد.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول