اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

آمادگی برگزاری کارگاه‎های آموزشی مدیریت بحران را داریم

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: چنانچه دستگاهی خواهان برگزاری آموزشی مدیریت بحران باشد، این اداره کل برای برگزاری کارگاه‎های آموزشی مدیریت بحران آماده است.

آمادگی برگزاری کارگاه‎های آموزشی مدیریت بحران را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان صبح امروز در جمع شرکت‎کنندگان دوره آموزش مدیریت بحران گفت: در این دوره حدود 40 نفر از مدیران و کارکنان شرکت نفت با مباحث آموزشی مرتبط با مدیریت بحران آشنا شدند.

قاسم سمیعی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی یک روزه، مخاطبان با قانون و آیین‎نامه اجرایی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور آشنا شدند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: در صورت هماهنگی، دوره‎های دیگری نیز مرتبط با مدیریت بحران از جمله موضوع رسانه‎ها و مدیریت بحران، امداد و نجات و فوریت‎های پزشکی در این مجموعه تدریس خواهد شد.

سمیعی با اشاره به درخواست برخی از دستگاه‎ها برای برگزاری دوره‎های مرتبط با مدیریت بحران افزود: برنامه‎ریزی شده تا در نخستین زمان ممکن اساتید برای تدریس در کارگاه‎های آموزشی تعیین شده اعزام شوند.

این اداره کل برای برگزاری کارگاه‎های آموزشی مدیریت بحران آماده است

وی با اشاره به اهمیت آشنایی دستگاه‎ها با قانون مدیریت بحران و موضوعات مرتبط یادآور شد: چنانچه دستگاهی خواهان برگزاری چنین دوره‎هایی باشد، این اداره کل برای برگزاری کارگاه‎های آموزشی مدیریت بحران آماده است.

مدیرکل مدیرت بحران استان گلستان با اشاره به برنامه‎ریزی آموزشی در سال جاری افزود: طبق برنامه تاکنون آموزش‎های غدیر برای لایه‎های دوم و سوم مدیریتی شهرستان‎ها و آموزش بانوان برای کارشناسان بانوان برخی ادارات شهرستان‎ها برگزار شده است.

سمیعی یادآور شد: در سال آینده سعی خواهد شد آموزش مدیریت بحران به لایه‎های دیگری از جامعه از جمله دهیاران تسری داده شود.

وی نقش آموزش را در موضوع مدیریت بحران حیاتی خواند و ادامه داد: محور برنامه‎ریزی این اداره کل در سال آینده همچون سال جاری آموزش و پیشگیری خواهد بود.

انتهای پیام/2307/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول