اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسانه‌ ورزشی‌های‌ بوشهر هم قسم شدند

رویکرد فرهنگی و ورزشی اولویت رسانه‌ ورزش

خبرگزاری فارس: موسسه فرهنگی ورزشی رسانه ورزش بوشهر دور جدید فعالیت‌های خود را با رویکرد فرهنگی و ورزشی با شروع تمرینات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌کند.

رویکرد فرهنگی و ورزشی اولویت رسانه‌ ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اعضای هیئت مدیره، بازیکنان و عوامل موسسه رسانه ورزش بوشهر دور هم جمع شده و برای فعالیت جدید با رویکردهای فرهنگی و ورزشی هم قسم شدند.

مدیرعامل رسانه ورزش بوشهر در این نشست با اشاره به سابقه تشکیل رسانه ورزش بوشهر و فراز و فرودهای این تیم اظهار داشت: رسانه ورزش با زحمات زیادی ماندگار شده و تیمی برای تمام رسانه‌ای‌هاست و این موسسه با خرد جمعی و مجمعی اداره خواهد شد.

علی زاهدی با اشاره به رویکرد فرهنگی و ورزشی رسانه ورزش بیان کرد: بنده مجری تصمیمات هیئت مدیره هستم و شخص برای این تیم تصمیم نخواهد گرفت.

وی اضافه کرد: لباس رسانه ورزش مقدس است و احترام به این لباس احترام به خود و مجموعه است بنابراین در سری جدید فعالیت رسانه ورزش مسائل فرهنگی در اولویت خواهد بود.

مدیرعامل رسانه ورزش بوشهر با بیان اینکه مسائل سیاسی و غیرورزشی در تیم رسانه ورزش راه ندارد، تصریح کرد: تلاش ما این است قداست رسانه ورزش حفظ شده و با همدلی و تعامل مسیر خود را ادامه دهیم.

بازیکنان جدید با تصمیم هیئت مدیره انتخاب شدند

زاهدی خاطرنشان کرد: نام سری جدید بازیکنان با تصمیم هیئت مدیره نهایی شد و افرادی هم که بخواهند وارد این تیم شوند در هیئت مدیره برای حضور یا عدم حضور آنان تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: هیئت مدیره با تخلف بازیکنان از جمله بی‌انضباطی و غیبت‌های غیرموجه و طولانی برخورد کرده و تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

مدیرعامل رسانه ورزش بوشهر بیان داشت: دور جدید تمرینات رسانه ورزش از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود و روزهای شنبه هر هفته تمرین تیم برگزار خواهد شد.

زاهدی گفت: آقایان گنبدی‌پور و فائقیان مسئولان کمیته ورزشی و فرهنگی رسانه ورزش هستند و فعالیت‌های خود را در این دو حوزه انجام می‌دهند.

وی گفت: سفرهای شهرستانی و انجام مسابقات خیرخواهانه، تشکیل انجمن عکاسان و ورزشی‌نویسان بوشهر و راه‌اندازی سایت موسسه رسانه ورزش بوشهر از جمله اقداماتی است که در آینده در دستور کار خواهیم داشت.

در این نشست سیدعلی بکا سرمربی، صداقت عضو هیئت مدیره و فرهاد محمدپور نماینده بازیکنان، با ابراز خرسندی از آغاز دور جدید فعالیت رسانه ورزش، بر همدلی مجموعه رسانه ورزش برای فعالیت بهتر تاکید کردند.

انتهای پیام/66006/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول