اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال 15 هزار اثر

بابایی:پیشتازی منطقه 20 در جشنواره سلامت محله شهر تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از مشارکت بالای شهروندان و ارسال 15 هزار اثر به جشنواره سلامت محله این منطقه خبر داد.

بابایی:پیشتازی منطقه 20 در جشنواره سلامت محله شهر تهران

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به جشنواره سلامت محله اظهار داشت: با توجه به استقبال و مشارکت شهروندان مهلت تحویل آثار جشنواره سلامت محله تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد و این درحالی است که تاکنون 15 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به این‌که در حال حاضر این منطقه بیشترین آثار این جشنواره را در بین مناطق 22 گانه شهر تهران به خود اختصاص داده است، افزود:‌ مقایسه تفکیکی آمار نشان می‌دهد که شهروندان بیشتر از قالب‌های روزنامه‌دیواری، مقاله و نقاشی برای حضور در جشنواره سلامت محله استفاده کرده‌اند که در کنار عکس، کاریکاتور، داستان، فیلم و آثار حجمی بیشترین طرفدار را داشته است.

وی افزایش حساسیت شهروندان نسبت به مقوله سلامت، افزایش سطح مشارکت شهروندان، معرفی کانون‌های محلی، استفاده از ظرفیت و توان محله‌ها، تقویت روحیه جمعی و ایجاد همبستگی را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد و تصریح کرد:‌ شهروندان می‌توانند با مراجعه به سراهای محله سکونت خود و یا آدرس الکترونیکی پورتال معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

بابایی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: در حال حاضر چهار جشنواره شکوفا، بام، سلامت محله و شمسه در سطح منطقه در حال اجرا است که نقش بسزایی در شناسایی و توانمندی‌های محلی داشته است. 

رئیس ستاد جشنواره سلامت و مساجد محله شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: این منطقه به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران در تمامی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بالاترین میزان فعالیت و مشارکت شهروندان را داشته است به نحوی که در بیشتر طرح‌های اجتماع محور به عنوان منطقه پایلوت انتخاب شده است.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول