اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی تهران:

فعالیت‏های دینی استان تهران در فضای مجازی توسعه می‏یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فعالیت‏های دینی و مذهبی در استان تهران در فضای مجازی توسعه می‏یابد.

فعالیت‏های دینی استان تهران در فضای مجازی توسعه می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، هادی رضایی از توسعه فعالیت‏های فرهنگی و دینی در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: سایت «موج نور» از سال 84 پس از مطالعه و بررسی‏های کارشناسی توسط صاحب‏نظران و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و بهره‏گیری از نظرات و دیدگاه‏های سازمان تبلیغات اسلامی راه‏اندازی شد که تا امروز توانسته است در فضای مجازی به توسعه، گسترش و اطلاع‏رسانی دینی بپردازد.

وی با تأکید بر برخورداری سایت از محتوای آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و قرآنی گفت: دستیابی به آیات قرآن کریم همراه با نمایش سوره‏ها، معانی و تفاسیر آن و احکام و مسائل شرعی مراجع عظام تقلید حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت‏الله بهجت(ره) مکارم شیرازی و سیستانی در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دسترسی به پاسخ بیش از 400 سئوال با موضوعاتی از قبیل ازدواج، احکام، عفاف و حجاب، اطلاعات عمومی، مقالات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، روان‏شناسی و ...، معرفی بیش از 3 هزار عنوان کتاب در زمینه‏های مختلف دینی، قرآنی، ادبی، امکان دسترسی به کتابخانه‏های تخصصی مانند تبیان، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی، تاریخ اسلام و ایران، مرکزی و مرکز اسناد، تخصصی امیرالمومنین(ع) و دیجیتالی دید، از جمله این موضوعات است.

رضایی در ادامه به معرفی بیش از 2 هزار مکان فرهنگی، تفریحی، زیارتی و ورزشی در سایت موج نور اشاره کرد.

وی افزود: اطلاع‏رسانی در زمینه فیلم‏های شبکه خانگی، سینمایی، تلویزیونی و کارتون، تالار گفت‏وگو و فضایی جهت بحث و گفت‏وگوی طرفینی در فضای مجازی، آشنایی با بیش از یک‌هزار نفر از مشاهیر و مفاخر اعم از علما، نویسندگان، هنرمندان، شهدا، ایثارگران از بخش‏های قابل مشاهده و بهره‏برداری از این سایت است.

انتهای پیام/2568/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول