اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارک سراوان رشت

تهران قهرمان رقابت‌های پینت‌بال جنگلی کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های همگانی گیلان گفت:‌ در پایان نخستین دوره رقابت‌های پینت‌بال جنگلی قهرمانی کشور در پارک سراوان رشت، تهران قهرمان و گیلان چهارم شد.

تهران قهرمان رقابت‌های پینت‌بال جنگلی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیومرث پوراحمد در جریان پایان دوره رقابت‌های ‌پینت‌بال جنگلی قهرمانی کشور در پارک سراوان این شهر اظهار کرد: نخستین دوره رقابت‌های پینت‌بال جنگلی قهرمانی کشور جام روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی با قهرمانی تهران در پارک جنگلی سراوان رشت به پایان رسید.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های مذکور، افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های شهدای دانشگاه تبریز، زوبین تهران، شاهین شهر اصفهان، شهاب تهران، یگان ویژه گیلان و انتظام گیلان حضور داشتند.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی گیلان اضافه کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها که یک روز به طول انجامید شهاب تهران با شکست دیگر تیم تهرانی به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گفته وی، تیم زوبین تهران در مکان دوم ایستاد و تیم‌های پینت‌بال شهدای دانشگاه تبریز و یگان ویژه گیلان به عنوان‌های سوم و چهارم دست یافتند.

پوراحمد نخستین دوره مسابقات پینت‌بال در جنگل به منظور توسعه ورزش پینت‌بال را به مناسبت دهه مبارک فجر با نام جام «روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی» ویژه بانوان و مردان در پارک جنگلی سراوان رشت ذکر کرد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن پینت‌بال کشور به مدت چهار روز از 9 بهمن جاری تا به امروز برگزار شد.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی گیلان با اشاره به تاریخ چه این رشته ورزشی، خاطر نشان کرد: پینت‌بال رشته جذاب و پرتحرکی است که با سرعت چشمگیری در کشورهای جهان رایج شد.

وی با بیان اینکه پینت‌بال از سال 81 وارد ایران شد، تصریح کرد: در سال 82 مسابقات حرفه‌ای این رشته برگزار شد و تیم ملی پینت‌بال برای نخستین‌بار در سال 83 برای شرکت در مسابقات جهانی به کشور فرانسه اعزام شد.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول