اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره فوتسال جام فجر استان تهران/

دو تیم فوتسال شرق استان تهران به تساوی رضایت دادند

خبرگزاری فارس: دو تیم فوتسال شرق استان تهران در جشنواره فوتسال جام فجر استان تهران پس از تلاشی 40 دقیقه‏ای، در نهایت به تساوی رضایت دادند.

دو تیم فوتسال شرق استان تهران به تساوی رضایت دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، جشنواره فوتسال جام فجر استان تهران هم‏زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و ادارات شهرستانی به میزبانی رودهن از توابع شهرستان دماوند آغاز شد.

در یکی از دیدارهای امروز این رقابت‏ها، دو تیم فوتسال از شرق استان تهران با یکدیگر مصاف دادند که این بازی در نهایت به تساوی انجامید.

در بازی انجام شده در این گروه از رقابت‏های جشنواره فوتسال جام فجر استان تهران، تیم‏های دماوند و منتخب بومهن و پردیس برای کسب نتیجه برتری به میدان رفتند اما پس از تلاش‏های دو تیم و خلق فرصت‏های گل‏زنی در بازی، به تساوی رضایت دادند.

در طول مدت برگزاری بازی تیم‏های دماوند و منتخب بومهن و پردیس، بازیکنان تلاش قابل توجهی برای باز کردن دروازه تیم رقیب از خود انجام دادند؛ اما این بازی در نهایت برنده‏ای نداشت.

در دو وقت 20 دقیقه‌ای این رقابت، مربیان و کادر فنی دو تیم راهنمایی‏های لازم را از روی نیمکت به بازیکنان ارائه می‏کردند و البته تاکتیک بازی و روش‏های رسیدن به گل در زمان بین دو نیمه استراحت که 15 دقیقه‌ پیش‏بینی شده است، نیز بررسی شد.

جشنواره فوتسال جام فجر در استان تهران بر اساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده، در شش گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و تیم‏های مختلفی از این استان با یکدیگر رقابت می‏کنند.

24 تیم در این دوره از رقابت‏ها حضور دارند و جشنواره فوتسال جام فجر در استان تهران به صورت دوره‏ای برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول