اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری اولیاء صورت گرفت

هوشمندسازی 421 کلاس درس در ناحیه 2 کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان گفت: 421 کلاس درس در این ناحیه با همکاری اولیاء هوشمندسازی شده است.

هوشمندسازی 421 کلاس درس در ناحیه 2 کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در گردهمایی انجمن اولیا و مربیان مدارس به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان رتبه‌های کشوری، استانی و منطقه‌ای بسیاری را طی سال‌های گذشته کسب کرده که این امر با همکاری و همیاری خانواده‌ها صورت گرفته است.

وی بیان کرد: 421 کلاس درس در ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان هوشمندسازی شده که در این زمینه رتبه نخست را در سطح استان کرمان به دست آورده‌ایم.

رضایی با اشاره به اینکه در یک مدرسه از ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان 30 تخته هوشمند وجود دارد، ابراز داشت: این امر با همکاری و حمایت اولیا صورت گرفته است و توانمندی خانواده‌ها را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی مدارس موجب افزایش علم و آگاهی فرزندان می‌شود و آنها علم روز را یاد می‌گیرد و این امر در آینده آنها تاثیر مطلوبی دارد.

انتهای پیام/80019/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول